@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av t i l d a: Tror jag ska ta och äta något, är hungrig! Fick omdöme på min novell från författaren på temaveckan i skolan, är jättestolt nu ^^ Hahah, nej men för mig vars dröm är att bli författare är det ganska stort! va STOLT du är GRYM på att skriva♥ 10 jan, 2013 18:20 |
|
Li
Biträdande rektor |
Ginnyy trodde att man kunde få äventyr utan att kontakta några dvärgar. Alltså..........
without something there is no nothing 10 jan, 2013 18:20 |
|
Borttagen
|
Är lite trött
10 jan, 2013 18:21 |
|
A.k
Elev |
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 10 jan, 2013 18:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: För det blir AWSOME Varför längtar jag tills det blir 10 000 sidor? hahah... tur att jag inte är ensam och tycker det! 10 jan, 2013 18:22 |
|
Pixie
Elev |
10 jan, 2013 18:22 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av t i l d a: Tror jag ska ta och äta något, är hungrig! Fick omdöme på min novell från författaren på temaveckan i skolan, är jättestolt nu ^^ Hahah, nej men för mig vars dröm är att bli författare är det ganska stort! va STOLT du är GRYM på att skriva♥ Naw, tack sötis! ♥
10 jan, 2013 18:22 |
|
Pygmepuffen
Elev |
10 jan, 2013 18:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: För det blir AWSOME Varför längtar jag tills det blir 10 000 sidor? hahah... tur att jag inte är ensam och tycker det! *Give me five* Men 10000 det är ju awzome 10 jan, 2013 18:22 |
|
Borttagen
|
Nejj... två sidor kvar nu!
10 jan, 2013 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen