@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Blää vill inte gå till skolan imorgon
10 jan, 2013 17:14 |
|
Borttagen
|
Jag har ont i magen!
10 jan, 2013 17:16 |
|
t i l d a
Elev |
10 jan, 2013 17:17 |
|
Borttagen
|
jag tror att jag har tuggat mitt tuggumi förlänge 10 jan, 2013 17:18 |
|
Pixie
Elev |
10 jan, 2013 17:21 |
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag tror att jag har tuggat mitt tuggumi förlänge Jag vet inte vad det är, men jag mår illa och har ont i huvudet, fick gå hem från skolan
10 jan, 2013 17:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av t i l d a: Skrivet av Borttagen: jag tror att jag har tuggat mitt tuggumi förlänge Jag vet inte vad det är, men jag mår illa och har ont i huvudet, fick gå hem från skolan Inte så kul. Ibland är det ju kul att vara hema från skolan... men inte om man måste kräkas. Fredagar vill jag inte vara sjuk... då går vi hem 13:10 10 jan, 2013 17:23 |
|
jedward lover <3
Elev |
jag tycker det är synd att avifors tog bort sin användare
Håna jedward men våga inte röra mina vänner! STOLT MEDLEM I 000 10 jan, 2013 17:26 |
|
Borttagen
|
Det är inte säkert att hon har det. Det värkar som att hon har blivit hackad. kolla här ----> http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28769&page=#p1740367 10 jan, 2013 17:28
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-10 kl. 17:28
|
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av t i l d a: Skrivet av Borttagen: jag tror att jag har tuggat mitt tuggumi förlänge Jag vet inte vad det är, men jag mår illa och har ont i huvudet, fick gå hem från skolan Inte så kul. Ibland är det ju kul att vara hema från skolan... men inte om man måste kräkas. Fredagar vill jag inte vara sjuk... då går vi hem 13:10 Precis, samma här. Fast det är för att jag hatar att missa skolan och ligga efter...
10 jan, 2013 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen