@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Åh om fem minuter ska jag gå upp
10 jan, 2013 06:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Solkatten: Bra att jag lyckades sova bra i natt i alla fall. Känner detsamma!! Börjar 8 o.O Jag med. Bussen går ca kvart över sju. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2013 06:56 |
|
cirklar
Elev |
Jag går alltid upp klockan 6 på morgonen, fast jag börjar inte förren om två timmar, vilket betyder att jag måste dryga igenom en och en halv timme innan jag ska gå till skolan...
10 jan, 2013 06:58 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Solkatten: ¨Skrivet av themarauder: Skrivet av Solkatten: Bra att jag lyckades sova bra i natt i alla fall. Känner detsamma!! Börjar 8 o.O Jag med. Bussen går ca kvart över sju. buäh, hatar att bo på på landet xD =) - just like themarauder 10 jan, 2013 07:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Solkatten: ¨Skrivet av themarauder: Skrivet av Solkatten: Bra att jag lyckades sova bra i natt i alla fall. Känner detsamma!! Börjar 8 o.O Jag med. Bussen går ca kvart över sju. buäh, hatar att bo på på landet xD Jaa... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2013 07:02 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av themarauder: Skrivet av Solkatten: ¨Skrivet av themarauder: Skrivet av Solkatten: Bra att jag lyckades sova bra i natt i alla fall. Känner detsamma!! Börjar 8 o.O Jag med. Bussen går ca kvart över sju. buäh, hatar att bo på på landet xD Jaa... Det värsta är när man somnar på bussen XD =) - just like themarauder 10 jan, 2013 07:04 |
|
MizzNina
Elev |
Men lyckat att vattnet försvinner när jag ska sätta på kaffe... GAAHH! Jag är i sånt behov av kaffe...
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 10 jan, 2013 07:08 |
|
Ginny00
Elev |
Blä vet inte om jag orkar en skoldag.
10 jan, 2013 07:17 |
|
EmahS
Elev |
Sov så dåligt i natt.
Men musen som bott i vardagsrummet ett par dagar är död, och jag ser på Mysteriet på Greveholm ♥
10 jan, 2013 07:22 |
|
Terrakowski
Elev |
10 jan, 2013 07:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen