@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Tycker han är bra som Black också Hah, verkligen =D Men han är liite mer... "mums" i dracula Han är awesome i Leon också, han är helt enkelt en fantastisk skådespelare! 10 jan, 2013 00:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Borttagen: Jag tror att jag har planerat mitt sportlov ♥ Det var la tidigt. Ska du hitta på något kul då? Inte direkt om man måste tänka på att det är billigare om jag bokar in allting nu Japp. Ska antagligen till Polen, hälsa på min bror och ha tid för mig själv (som jag nästan aldrig gör) ^_^ Då kan jag spendera tid med min brorson också! Sant! Åh, vad myysigt. Det är sådant man bara behöver ibland. Polen, jag tänker bara snö och konstig mat, men det ska vara jättefint med husen och ljusen Maten är ju god! Och jag trodde det fanns mycket mer snö här i Sverige när jag flyttade 10 jan, 2013 00:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Robert Gustavsson, Magnus Betnér och Johan Glans alltså ♥
hahaha har kollat på gamla klipp och filmer senaste dagarna. Jag orkar inte hur bra grabbarna/gubbarna är. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 jan, 2013 00:59 |
|
Borttagen
|
Nu har jag tittat klart på Red Eye och känner enorm tomhet.
Dessutom mår jag illa och migränen är på väg känns det som. 10 jan, 2013 02:39 |
|
Kaiia
Elev |
10 jan, 2013 03:06 |
|
Obliviate_
Elev |
10 jan, 2013 04:36 |
|
Ginny00
Elev |
Godmorgon.. wää..
10 jan, 2013 06:29 |
|
Solkatten
Elev |
Bra att jag lyckades sova bra i natt i alla fall.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2013 06:36 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Bra att jag lyckades sova bra i natt i alla fall. Känner detsamma!! Börjar 8 o.O =) - just like themarauder 10 jan, 2013 06:43 |
|
Solkatten
Elev |
Fem veckor kvar i skolan till sportlovet. I alla fall något att se framemot.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2013 06:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen