@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Batman the dark knight Alla tre är så bra. F-n de bästa superhjältefilmerna någonsin. Indeed! 9 jan, 2013 23:29 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Batman the dark knight Alla tre är så bra. F-n de bästa superhjältefilmerna någonsin. Indeed! Njaa, han är lite för "mesig" för min smak! XD The dark knight rises slut var... så bra. Det var verkligen så att jag hoppade i soffan och hoppades på en till filmXD =) - just like themarauder 9 jan, 2013 23:32 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Batman the dark knight Alla tre är så bra. F-n de bästa superhjältefilmerna någonsin. Indeed! Njaa, han är lite för "mesig" för min smak! XD The dark knight rises slut var... så bra. Det var verkligen så att jag hoppade i soffan och hoppades på en till filmXD Jo Jokern är ju lite mer "hardcore" men Bane´s röst är svårslagen 9 jan, 2013 23:34 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Batman the dark knight Alla tre är så bra. F-n de bästa superhjältefilmerna någonsin. Indeed! Njaa, han är lite för "mesig" för min smak! XD The dark knight rises slut var... så bra. Det var verkligen så att jag hoppade i soffan och hoppades på en till filmXD Jo Jokern är ju lite mer "hardcore" men Bane´s röst är svårslagen Nja, jag vet inte =) det verkar tveksamt alltså... =) - just like themarauder 9 jan, 2013 23:39 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Batman the dark knight Alla tre är så bra. F-n de bästa superhjältefilmerna någonsin. Indeed! Njaa, han är lite för "mesig" för min smak! XD The dark knight rises slut var... så bra. Det var verkligen så att jag hoppade i soffan och hoppades på en till filmXD Jo Jokern är ju lite mer "hardcore" men Bane´s röst är svårslagen Nja, jag vet inte =) det verkar tveksamt alltså... Med tanke på sista scenen tror jag inte vi får se en till 9 jan, 2013 23:41 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av themarauder: Skrivet av Terrakowski: Batman the dark knight Alla tre är så bra. F-n de bästa superhjältefilmerna någonsin. Indeed! Njaa, han är lite för "mesig" för min smak! XD The dark knight rises slut var... så bra. Det var verkligen så att jag hoppade i soffan och hoppades på en till filmXD Jo Jokern är ju lite mer "hardcore" men Bane´s röst är svårslagen Nja, jag vet inte =) det verkar tveksamt alltså... Med tanke på sista scenen tror jag inte vi får se en till Batman begins är riktigt bra =) ÄLSKAR Gary Oldman, hehe. =) - just like themarauder 9 jan, 2013 23:43 |
|
Terrakowski
Elev |
9 jan, 2013 23:46 |
|
themarauder
Lärare |
9 jan, 2013 23:52 |
|
Terrakowski
Elev |
9 jan, 2013 23:57 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Terrakowski: Tycker han är bra som Black också Hah, verkligen =D Men han är liite mer... "mums" i dracula =) - just like themarauder 9 jan, 2013 23:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen