@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Neeyum: Li: sluta i can't he's like a little teddy bear i just want to cuddle with him forever gjhhghgdh ![]() gråter without something there is no nothing 9 jan, 2013 21:32 |
|
Solkatten
Elev |
Eh. På utvecklingssamtalet innan lovet sa de att jag skulle jobba några kapitel i matteboken. Tog hem uppgifter och sånt. Gissa om jag har jobbat något alls?
Nej. Surprise? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2013 21:34 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Neeyum: Li: sluta i can't he's like a little teddy bear i just want to cuddle with him forever gjhhghgdh ![]() gråter ![]() i hate u i love u but i hate u 9 jan, 2013 21:36 |
|
Cykel
Elev |
hörrni!! skärpning, jag bakar och behöver min koncentration, inga croissanger till er som psykar mig med George perfektion! åååh förstår inte hur han kan vara SÅ FIN?!
9 jan, 2013 21:38 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Li: Skrivet av Neeyum: Li: sluta i can't he's like a little teddy bear i just want to cuddle with him forever gjhhghgdh ![]() gråter ![]() i hate u i love u but i hate u HOW IS HE REAL alltså jag förståååår inte Cykel SORRY MEN JAG BEHÖVER NÅGON SOM DELAR MIN SMÄRTA without something there is no nothing 9 jan, 2013 21:39 |
|
Borttagen
|
Celebikai vännen, din signatur gör mig så himla sur att det är typ galet.
BARA KOLLA PÅ DET HÄR: ![]() (jag sitter typ och skriker mot datorn) Jag är inte bra på att flippa pannkakor, men jag är bättre än det. LIXOM SIKTA PÅ PANNAN ÅÅÅÅH JAG ORKAR INTE HUR KAN DU MISSA MED HELA PANNKAKAN ALLTSÅ NEJ DET GÖR ONT INOMBORDS. Jag blir hypnotiserad av den. Börjar jag kolla på den måste jag kolla jättelänge, och jar blir typ rastlös. Alltså jag blir sur och alldeles euwghfoåeiprsgoubfgopeihgoubj speciellt av den som helt glider ur stekpannan. That's it. Jag orkar inte längre. *hoppar ner för en klippa* 9 jan, 2013 21:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
OJ MEN VA?! vad tusan hände nu?!
avifors har bara tagit bort sig själv (efter allt som hänt)? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 jan, 2013 21:45 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: Celebikai vännen, din signatur gör mig så himla sur att det är typ galet. BARA KOLLA PÅ DET HÄR: ![]() (jag sitter typ och skriker mot datorn) Jag är inte bra på att flippa pannkakor, men jag är bättre än det. LIXOM SIKTA PÅ PANNAN ÅÅÅÅH JAG ORKAR INTE HUR KAN DU MISSA MED HELA PANNKAKAN ALLTSÅ NEJ DET GÖR ONT INOMBORDS. Jag blir hypnotiserad av den. Börjar jag kolla på den måste jag kolla jättelänge, och jar blir typ rastlös. Alltså jag blir sur och alldeles euwghfoåeiprsgoubfgopeihgoubj speciellt av den som helt glider ur stekpannan. That's it. Jag orkar inte längre. *hoppar ner för en klippa* hade tänkt byta nästa vecka hA HÅLL UT (tills jag hittar en bättre signatur) ![]()
9 jan, 2013 21:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
och waaahahaha PARTY PARTY!!! Bara för att sjuor är coola ♥
7777 inlägg på mugglis på 4 år! WOOHOO!! XD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 jan, 2013 21:46 |
|
The Noble Lion
Elev |
9 jan, 2013 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen