vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
15 jan, 2012 20:46 |
|
ginny_ginny
Elev |
15 jan, 2012 21:05 |
|
Miss Lunatic
Elev |
Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Miss Lunatic: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av OliverPhelps: Lyssnar på Tokio hotel ♥ Jag lyssnar fortfarande på dom!♥ Åh, nu måste jag också lyssna bara för det! ♥ Japp, det måste du C: Mihi, det gjorde jag ^^ Alltså, kan inte hjälpa det, men Monsoon ♥ ~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 15 jan, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
Är kall om fötterna och är inne på mobilen
15 jan, 2012 21:39 |
|
3m3li3
Elev |
Har träningsvärk i hela kroppen och sitter i skolan på håltimme och vill sova...
16 jan, 2012 09:18 |
|
Solkatten
Elev |
Har engelska nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2012 09:22 |
|
madeleinegranger
Elev |
16 jan, 2012 09:55 |
|
Li
Biträdande rektor |
Äter frukost : ) Det är snöstorm ute och snart måste jag åka till universitetet. fuu.
without something there is no nothing 16 jan, 2012 09:57 |
|
Solkatten
Elev |
Har svenska. Ena stunden skriver jag på min uppgift (om jag inte hinner blir klar kan jag ju alltid skriva det hemma) och ena stunden sitter jag vid Mugglis, haha :3 Tänker fortsätta läsa på fanfic som jag började på rasten
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2012 10:42 |
|
Jennyferh
Elev |
Kollade precis igenom min mail och fick veta att jag fick MVG i psykologi A. Är så glaaaad. Nu känns helt plötsligt allt mycket bättre! :'D
Nu ska jag ta tag i körteorin (igen...) och försöka klara fas c. Lika bra att göra bort det medan jag ändå är på bra humör :p Edit: Fick godkänt nu!!
"Overhead, morning skies all for you"
16 jan, 2012 10:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen