vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
15 jan, 2012 12:23 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag sjunger med i låten mean av Taylor Swift, skriver det här och väntar på att min mobil ska sluta vara konstig så jag kan svara på ett sms
15 jan, 2012 12:24 |
|
Lills
Elev |
15 jan, 2012 12:45 |
|
OliverPhelps
Elev |
15 jan, 2012 17:03 |
|
Solkatten
Elev |
Ska duscha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jan, 2012 17:08 |
|
Salazar1
Elev |
sträcker på mig
Slytherin Pride 15 jan, 2012 17:12 |
|
OliverPhelps
Elev |
15 jan, 2012 17:19 |
|
Miss Lunatic
Elev |
Ser på Once upon a time :3
~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 15 jan, 2012 18:05 |
|
OliverPhelps
Elev |
15 jan, 2012 18:59 |
|
Miss Lunatic
Elev |
Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av OliverPhelps: Lyssnar på Tokio hotel ♥ Jag lyssnar fortfarande på dom!♥ Åh, nu måste jag också lyssna bara för det! ♥ ~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 15 jan, 2012 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen