@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ni måste ha små munnar och i så fall tugga otroligt snett och rakt. Gillar min profilbild Jag är så effektiv xD de måste ha haft små munnar och tuggat otroligt snett ock rakt. Nej, jag har aldrig sagt någonting en till dem... Skrivet av Terrakowski: Skrivet av Borttagen: Måste sova. Kan inte Försök blunda och öppna inte ögonen förens du sover Men jag är hungrig! 8 jan, 2013 00:14 |
|
themarauder
Lärare |
8 jan, 2013 00:16 |
|
Borttagen
|
Orkar inte gå upp 8 jan, 2013 00:18 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Orkar inte gå upp Jag lovar! =D Det är möadn värt. =) - just like themarauder 8 jan, 2013 00:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Orkar inte gå upp Jag lovar! =D Det är möadn värt. Okej då xD Men vi har typ ingeting hemma. 8 jan, 2013 00:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Jinora: de var såna där jobbiga saker somSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: nej jag brukar känna till de flesta ställen de är på ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: haha de jobbiga var att de första frågorna inte var något om kungälv xDSkrivet av Cara Riddle: Det känns sjukt roande att på spåret har åkt till min hemstad, jag knäcker det på åtta poäng xD nu skall vi se hur många frågor jag kan med xD Åh vad roligt! x) ♥ Dom har varit i Sigtuna nån gång (Där jag har bott mer än halva mitt liv) men jag missade det avsittet. >_> det är roligt när de är nån stans där man är ^^ Fast ungefär varje gång har dom varit på okända platser för mig Fast lite roligt är det att dom sitter i ett aralnda express tåg eftersom att vi har en nära vän till familjen som kör såna X) men jag är lite sur för de är liksom inga frågor om Kungälv på de sättet -.- vad roligt Men vad jobbigt, om dom nu är i kungälv ska det ju vara frågor om kungälv >_> "Här bodde en tant (minns inte namnet) vad heter då det här" ![]()
8 jan, 2013 00:27 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: de var såna där jobbiga saker somSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: nej jag brukar känna till de flesta ställen de är på ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: haha de jobbiga var att de första frågorna inte var något om kungälv xDSkrivet av Cara Riddle: Det känns sjukt roande att på spåret har åkt till min hemstad, jag knäcker det på åtta poäng xD nu skall vi se hur många frågor jag kan med xD Åh vad roligt! x) ♥ Dom har varit i Sigtuna nån gång (Där jag har bott mer än halva mitt liv) men jag missade det avsittet. >_> det är roligt när de är nån stans där man är ^^ Fast ungefär varje gång har dom varit på okända platser för mig Fast lite roligt är det att dom sitter i ett aralnda express tåg eftersom att vi har en nära vän till familjen som kör såna X) men jag är lite sur för de är liksom inga frågor om Kungälv på de sättet -.- vad roligt Men vad jobbigt, om dom nu är i kungälv ska det ju vara frågor om kungälv >_> "Här bodde en tant (minns inte namnet) vad heter då det här" Vad tråkigt o.o 8 jan, 2013 00:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Orkar inte gå upp Jag lovar! =D Det är möadn värt. Okej då xD Men vi har typ ingeting hemma. det var värt det! Känns som om det inte finns någonting bättre en Lingongrova just nu :3 8 jan, 2013 00:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Jinora: ja lite men men jag lärde mig lite nytt ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: de var såna där jobbiga saker somSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: nej jag brukar känna till de flesta ställen de är på ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: haha de jobbiga var att de första frågorna inte var något om kungälv xDSkrivet av Cara Riddle: Det känns sjukt roande att på spåret har åkt till min hemstad, jag knäcker det på åtta poäng xD nu skall vi se hur många frågor jag kan med xD Åh vad roligt! x) ♥ Dom har varit i Sigtuna nån gång (Där jag har bott mer än halva mitt liv) men jag missade det avsittet. >_> det är roligt när de är nån stans där man är ^^ Fast ungefär varje gång har dom varit på okända platser för mig Fast lite roligt är det att dom sitter i ett aralnda express tåg eftersom att vi har en nära vän till familjen som kör såna X) men jag är lite sur för de är liksom inga frågor om Kungälv på de sättet -.- vad roligt Men vad jobbigt, om dom nu är i kungälv ska det ju vara frågor om kungälv >_> "Här bodde en tant (minns inte namnet) vad heter då det här" Vad tråkigt o.o ![]()
8 jan, 2013 00:29 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: ja lite men men jag lärde mig lite nytt ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: de var såna där jobbiga saker somSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: nej jag brukar känna till de flesta ställen de är på ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: haha de jobbiga var att de första frågorna inte var något om kungälv xDSkrivet av Cara Riddle: Det känns sjukt roande att på spåret har åkt till min hemstad, jag knäcker det på åtta poäng xD nu skall vi se hur många frågor jag kan med xD Åh vad roligt! x) ♥ Dom har varit i Sigtuna nån gång (Där jag har bott mer än halva mitt liv) men jag missade det avsittet. >_> det är roligt när de är nån stans där man är ^^ Fast ungefär varje gång har dom varit på okända platser för mig Fast lite roligt är det att dom sitter i ett aralnda express tåg eftersom att vi har en nära vän till familjen som kör såna X) men jag är lite sur för de är liksom inga frågor om Kungälv på de sättet -.- vad roligt Men vad jobbigt, om dom nu är i kungälv ska det ju vara frågor om kungälv >_> "Här bodde en tant (minns inte namnet) vad heter då det här" Vad tråkigt o.o Så kan man också se på saken. ^^ 8 jan, 2013 00:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen