Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9925 9926 9927 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Gillar min profilbild Och den passar mig jättebra, liksom jag heter ju Elma, och det betyder Äpple på något språk, och två bitar har "tuggats" från mig, av de två killar jag älskar.

Jag är så effektiv xD
Ni måste ha små munnar och i så fall tugga otroligt snett och rakt.

de måste ha haft små munnar och tuggat otroligt snett ock rakt.
Nej, jag har aldrig sagt någonting en till dem...

Skrivet av Terrakowski:
Skrivet av Borttagen:
Måste sova. Kan inte


Försök blunda och öppna inte ögonen förens du sover

Men jag är hungrig!

8 jan, 2013 00:14

themarauder
Lärare

Avatar


Elma00; Jag med.. Funderar på att rosta en macka!

=) - just like themarauder

8 jan, 2013 00:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Elma00; Jag med.. Funderar på att rosta en macka!

Orkar inte gå upp Men får väll ta och göra det...

8 jan, 2013 00:18

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Elma00; Jag med.. Funderar på att rosta en macka!

Orkar inte gå upp Men får väll ta och göra det...

Jag lovar! =D Det är möadn värt.

=) - just like themarauder

8 jan, 2013 00:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Elma00; Jag med.. Funderar på att rosta en macka!

Orkar inte gå upp Men får väll ta och göra det...

Jag lovar! =D Det är möadn värt.

Okej då xD Men vi har typ ingeting hemma.

8 jan, 2013 00:20

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av Jinora:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Cara Riddle:
Det känns sjukt roande att på spåret har åkt till min hemstad, jag knäcker det på åtta poäng xD nu skall vi se hur många frågor jag kan med xD

Åh vad roligt! x) ♥
Dom har varit i Sigtuna nån gång (Där jag har bott mer än halva mitt liv) men jag missade det avsittet. >_>
haha de jobbiga var att de första frågorna inte var något om kungälv xD

det är roligt när de är nån stans där man är ^^

Fast ungefär varje gång har dom varit på okända platser för mig
Fast lite roligt är det att dom sitter i ett aralnda express tåg eftersom att vi har en nära vän till familjen som kör såna X)
nej jag brukar känna till de flesta ställen de är på ^^
men jag är lite sur för de är liksom inga frågor om Kungälv på de sättet -.-
vad roligt

Men vad jobbigt, om dom nu är i kungälv ska det ju vara frågor om kungälv >_>
de var såna där jobbiga saker som
"Här bodde en tant (minns inte namnet) vad heter då det här"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

8 jan, 2013 00:27

Jinora
Elev

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Cara Riddle:
Det känns sjukt roande att på spåret har åkt till min hemstad, jag knäcker det på åtta poäng xD nu skall vi se hur många frågor jag kan med xD

Åh vad roligt! x) ♥
Dom har varit i Sigtuna nån gång (Där jag har bott mer än halva mitt liv) men jag missade det avsittet. >_>
haha de jobbiga var att de första frågorna inte var något om kungälv xD

det är roligt när de är nån stans där man är ^^

Fast ungefär varje gång har dom varit på okända platser för mig
Fast lite roligt är det att dom sitter i ett aralnda express tåg eftersom att vi har en nära vän till familjen som kör såna X)
nej jag brukar känna till de flesta ställen de är på ^^
men jag är lite sur för de är liksom inga frågor om Kungälv på de sättet -.-
vad roligt

Men vad jobbigt, om dom nu är i kungälv ska det ju vara frågor om kungälv >_>
de var såna där jobbiga saker som
"Här bodde en tant (minns inte namnet) vad heter då det här"

Vad tråkigt o.o

8 jan, 2013 00:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Elma00; Jag med.. Funderar på att rosta en macka!

Orkar inte gå upp Men får väll ta och göra det...

Jag lovar! =D Det är möadn värt.

Okej då xD Men vi har typ ingeting hemma.

det var värt det! Känns som om det inte finns någonting bättre en Lingongrova just nu :3

8 jan, 2013 00:29

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av Jinora:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Cara Riddle:
Det känns sjukt roande att på spåret har åkt till min hemstad, jag knäcker det på åtta poäng xD nu skall vi se hur många frågor jag kan med xD

Åh vad roligt! x) ♥
Dom har varit i Sigtuna nån gång (Där jag har bott mer än halva mitt liv) men jag missade det avsittet. >_>
haha de jobbiga var att de första frågorna inte var något om kungälv xD

det är roligt när de är nån stans där man är ^^

Fast ungefär varje gång har dom varit på okända platser för mig
Fast lite roligt är det att dom sitter i ett aralnda express tåg eftersom att vi har en nära vän till familjen som kör såna X)
nej jag brukar känna till de flesta ställen de är på ^^
men jag är lite sur för de är liksom inga frågor om Kungälv på de sättet -.-
vad roligt

Men vad jobbigt, om dom nu är i kungälv ska det ju vara frågor om kungälv >_>
de var såna där jobbiga saker som
"Här bodde en tant (minns inte namnet) vad heter då det här"

Vad tråkigt o.o
ja lite men men jag lärde mig lite nytt ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

8 jan, 2013 00:29

Jinora
Elev

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Cara Riddle:
Det känns sjukt roande att på spåret har åkt till min hemstad, jag knäcker det på åtta poäng xD nu skall vi se hur många frågor jag kan med xD

Åh vad roligt! x) ♥
Dom har varit i Sigtuna nån gång (Där jag har bott mer än halva mitt liv) men jag missade det avsittet. >_>
haha de jobbiga var att de första frågorna inte var något om kungälv xD

det är roligt när de är nån stans där man är ^^

Fast ungefär varje gång har dom varit på okända platser för mig
Fast lite roligt är det att dom sitter i ett aralnda express tåg eftersom att vi har en nära vän till familjen som kör såna X)
nej jag brukar känna till de flesta ställen de är på ^^
men jag är lite sur för de är liksom inga frågor om Kungälv på de sättet -.-
vad roligt

Men vad jobbigt, om dom nu är i kungälv ska det ju vara frågor om kungälv >_>
de var såna där jobbiga saker som
"Här bodde en tant (minns inte namnet) vad heter då det här"

Vad tråkigt o.o
ja lite men men jag lärde mig lite nytt ^^

Så kan man också se på saken. ^^

8 jan, 2013 00:30

1 2 3 ... 9925 9926 9927 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.