@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Måste sova. Kan inte
8 jan, 2013 00:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ni måste ha små munnar och i så fall tugga otroligt snett och rakt.Gillar min profilbild Jag är så effektiv xD 8 jan, 2013 00:02 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av Borttagen: Måste sova. Kan inte Försök blunda och öppna inte ögonen förens du sover 8 jan, 2013 00:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Det känns sjukt roande att på spåret har åkt till min hemstad, jag knäcker det på åtta poäng xD nu skall vi se hur många frågor jag kan med xD
![]()
8 jan, 2013 00:03 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Det känns sjukt roande att på spåret har åkt till min hemstad, jag knäcker det på åtta poäng xD nu skall vi se hur många frågor jag kan med xD Åh vad roligt! x) ♥ Dom har varit i Sigtuna nån gång (Där jag har bott mer än halva mitt liv) men jag missade det avsittet. >_> 8 jan, 2013 00:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Jinora: haha de jobbiga var att de första frågorna inte var något om kungälv xDSkrivet av Cara Riddle: Det känns sjukt roande att på spåret har åkt till min hemstad, jag knäcker det på åtta poäng xD nu skall vi se hur många frågor jag kan med xD Åh vad roligt! x) ♥ Dom har varit i Sigtuna nån gång (Där jag har bott mer än halva mitt liv) men jag missade det avsittet. >_> det är roligt när de är nån stans där man är ^^ ![]()
8 jan, 2013 00:08 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: haha de jobbiga var att de första frågorna inte var något om kungälv xDSkrivet av Cara Riddle: Det känns sjukt roande att på spåret har åkt till min hemstad, jag knäcker det på åtta poäng xD nu skall vi se hur många frågor jag kan med xD Åh vad roligt! x) ♥ Dom har varit i Sigtuna nån gång (Där jag har bott mer än halva mitt liv) men jag missade det avsittet. >_> det är roligt när de är nån stans där man är ^^ Fast ungefär varje gång har dom varit på okända platser för mig Fast lite roligt är det att dom sitter i ett aralnda express tåg eftersom att vi har en nära vän till familjen som kör såna X) 8 jan, 2013 00:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Jinora: nej jag brukar känna till de flesta ställen de är på ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: haha de jobbiga var att de första frågorna inte var något om kungälv xDSkrivet av Cara Riddle: Det känns sjukt roande att på spåret har åkt till min hemstad, jag knäcker det på åtta poäng xD nu skall vi se hur många frågor jag kan med xD Åh vad roligt! x) ♥ Dom har varit i Sigtuna nån gång (Där jag har bott mer än halva mitt liv) men jag missade det avsittet. >_> det är roligt när de är nån stans där man är ^^ Fast ungefär varje gång har dom varit på okända platser för mig Fast lite roligt är det att dom sitter i ett aralnda express tåg eftersom att vi har en nära vän till familjen som kör såna X) men jag är lite sur för de är liksom inga frågor om Kungälv på de sättet -.- vad roligt ![]()
8 jan, 2013 00:12 |
|
themarauder
Lärare |
8 jan, 2013 00:12 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: nej jag brukar känna till de flesta ställen de är på ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Jinora: haha de jobbiga var att de första frågorna inte var något om kungälv xDSkrivet av Cara Riddle: Det känns sjukt roande att på spåret har åkt till min hemstad, jag knäcker det på åtta poäng xD nu skall vi se hur många frågor jag kan med xD Åh vad roligt! x) ♥ Dom har varit i Sigtuna nån gång (Där jag har bott mer än halva mitt liv) men jag missade det avsittet. >_> det är roligt när de är nån stans där man är ^^ Fast ungefär varje gång har dom varit på okända platser för mig Fast lite roligt är det att dom sitter i ett aralnda express tåg eftersom att vi har en nära vän till familjen som kör såna X) men jag är lite sur för de är liksom inga frågor om Kungälv på de sättet -.- vad roligt Men vad jobbigt, om dom nu är i kungälv ska det ju vara frågor om kungälv >_> 8 jan, 2013 00:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen