Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9923 9924 9925 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av Jinora:
Skrivet av Ginnyy:
Kan jag typ köpa en snygg profil av någon? Är trött på min, men orkar inte göra ny...

Vsst ge mig ditt lösenord bara
NONONONONO!

tänkte det vore enklare om man gjorde en profil, kopierade den, och skickade till mig? haha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

7 jan, 2013 23:25

Borttagen

Avatar


sa till pappa att jag inte orkade följa med imorrn.

7 jan, 2013 23:27

Jinora
Elev

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Skrivet av Jinora:
Skrivet av Ginnyy:
Kan jag typ köpa en snygg profil av någon? Är trött på min, men orkar inte göra ny...

Vsst ge mig ditt lösenord bara
NONONONONO!

tänkte det vore enklare om man gjorde en profil, kopierade den, och skickade till mig? haha

Ja jag vet ahahaha xD ♥

7 jan, 2013 23:28

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
sa till pappa att jag inte orkade följa med imorrn.

Vart skulle ni?

=) - just like themarauder

7 jan, 2013 23:29

Obliviate_
Elev

Avatar


Måste klippa mig - vill inte ringa frisören. I-lands problem

7 jan, 2013 23:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
sa till pappa att jag inte orkade följa med imorrn.

Vart skulle ni?

Till Hissjö och packa potatis hela dagen typ. Jag kännde helt enkelt att jag inte ville tillbringa sista dagen med jullov med det.

7 jan, 2013 23:36

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
sa till pappa att jag inte orkade följa med imorrn.

Vart skulle ni?

Till Hissjö och packa potatis hela dagen typ. Jag kännde helt enkelt att jag inte ville tillbringa sista dagen med jullov med det.

Haha, förstår det! Lyckost dock som börjar på onsdag!

=) - just like themarauder

7 jan, 2013 23:37

Minidjuret
Elev

Avatar


Sitter och lyssnar på Harry Nilsson med "One (is the loneliest number)" och den låten är ju jättesorglig. Har aldrig tänk på hur ensam siffran 1 måste känna sig... D:

7 jan, 2013 23:55

Borttagen

Avatar


Gillar min profilbild Och den passar mig jättebra, liksom jag heter ju Elma, och det betyder Äpple på något språk, och två bitar har "tuggats" från mig, av de två killar jag älskar.

Jag är så effektiv xD

7 jan, 2013 23:58

Jinora
Elev

Avatar


En post jag skrev för 12 timmar sedan har nu 401 notes.
4. 0. 1. >_>

8 jan, 2013 00:00

1 2 3 ... 9923 9924 9925 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.