@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Jinora: Skrivet av Ginnyy: Kan jag typ köpa en snygg profil av någon? Är trött på min, men orkar inte göra ny... Vsst ge mig ditt lösenord bara NONONONONO! tänkte det vore enklare om man gjorde en profil, kopierade den, och skickade till mig? haha
7 jan, 2013 23:25 |
|
Borttagen
|
sa till pappa att jag inte orkade följa med imorrn.
7 jan, 2013 23:27 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Jinora: Skrivet av Ginnyy: Kan jag typ köpa en snygg profil av någon? Är trött på min, men orkar inte göra ny... Vsst ge mig ditt lösenord bara NONONONONO! tänkte det vore enklare om man gjorde en profil, kopierade den, och skickade till mig? haha Ja jag vet ahahaha xD ♥ 7 jan, 2013 23:28 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: sa till pappa att jag inte orkade följa med imorrn. Vart skulle ni? =) - just like themarauder 7 jan, 2013 23:29 |
|
Obliviate_
Elev |
Måste klippa mig - vill inte ringa frisören. I-lands problem
7 jan, 2013 23:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: sa till pappa att jag inte orkade följa med imorrn. Vart skulle ni? Till Hissjö och packa potatis hela dagen typ. Jag kännde helt enkelt att jag inte ville tillbringa sista dagen med jullov med det. 7 jan, 2013 23:36 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: sa till pappa att jag inte orkade följa med imorrn. Vart skulle ni? Till Hissjö och packa potatis hela dagen typ. Jag kännde helt enkelt att jag inte ville tillbringa sista dagen med jullov med det. Haha, förstår det! Lyckost dock som börjar på onsdag! =) - just like themarauder 7 jan, 2013 23:37 |
|
Minidjuret
Elev |
Sitter och lyssnar på Harry Nilsson med "One (is the loneliest number)" och den låten är ju jättesorglig. Har aldrig tänk på hur ensam siffran 1 måste känna sig... D:
7 jan, 2013 23:55 |
|
Borttagen
|
Gillar min profilbild
Jag är så effektiv xD 7 jan, 2013 23:58 |
|
Jinora
Elev |
En post jag skrev för 12 timmar sedan har nu 401 notes.
4. 0. 1. >_> 8 jan, 2013 00:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen