@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
jävlar vad arg Cara är nu! vad är det här för jälva dokumentär! hur kan man skratta när man pratar om människor som man misstänkts för att ha våldtagit? hur kan man som advokat (den misstänktes nu) säga att ett nej inte alltid är ett nej? man skall väl bara kunna säga nej? det skall fann räcka med det!
hur kan man som någons vän lämna honom utan att göra något med en 17-årig tjej på rummet? borde inte vännen veta bättre? och hur kan man som vän hjälpa till att skicka fax och ringa samtal för att lura tjejerna? jävlar var arg jag är. Jag är sjukt arg på en tjej också som går med på att träffa honom en gång till! tjejen tänk efter för i helvete! men hur kan han försöka våldta henne en gång till! vad är det för idioter där ute! det minsta du kan göra är väl att stå för vad du gjort! och sedan tänka till! nej Cara skulle fann inte ha lyssnat på den här skiten! varför skall man alltid behandla våldtäcksfall på så idiotiskt sätt? hur kan man fråga offret som blivit nersövd av sin egen läkare och våldtagen vad hon har på sig på korgen? VAD I HELVETE HAR DET MED SAKEN ATT GÖRA? hon skall kunna gå naken på stan om hon vill utan att bli våldtagen? hur kan man i Englas fall ha låtit mördaren flera gånger bara få kortare straff för våldtäckter och liknande? hur kan man i Linnea fallet mobba, tracka och stöta ut och tvinga henne att byta skolan medan våldtäcksmannen får gå kvar på skolan? vad är det för jävla rättsystem Sverige har? varför får folk så korta straff för Våldtäckter och liknande? dödstraff säger jag! (och jag är egentligen emot dödstraff) nej Cara skall fan inte se dokumentärer som handlar om sånt här? sry folk för mitt så arga meddelande! ![]()
7 jan, 2013 21:29 |
|
Solkatten
Elev |
Lyckades spela Snape nu. För första gången.
Hur mycket poäng måste man för att få en/två galleoner? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2013 21:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
7 jan, 2013 22:01 |
|
Jinora
Elev |
7 jan, 2013 22:02 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: jag ska till tandläkaren imorgon :s Haha, jag hade också tandläkartid imorgon, som jag hade glömt.. ![]()
7 jan, 2013 22:09 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: jag ska till tandläkaren imorgon :s Haha, jag hade också tandläkartid imorgon, som jag hade glömt.. vi kanske träffas lol jag ska vara osminkad så träffa helst inte mig
7 jan, 2013 22:12 |
|
Ginny00
Elev |
Den är jättefin ♥ Tack!
7 jan, 2013 22:17 |
|
Pixie
Elev |
7 jan, 2013 22:20 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ginny00: Den är jättefin ♥ Tack! Ingen orsak! =D Brukar du ha mycket klänning??* =) - just like themarauder 7 jan, 2013 22:20 |
|
Solkatten
Elev |
Man blir lätt beroende av Snape-spelet, hehe. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2013 22:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen