@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
7 jan, 2013 20:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av Borttagen: Jag vill inte till skolan imorrn. Jag kanske ska hälla fil i tet istället för mjölk i alla fall. Eller så önskar du väldigt väldigt mycket att du ska bli magsjuk det funkade för mig i alla fall - igår kväll sa jag att jag hellre skulle ligga och spy på badrumsgolvet än att gå till skolan idag, och det var precis vad jag gjorde inatt. Det är ju värt ett försök i alla fall Men jag vill inte spy! Men om jag nu vräker i mig fil(Hatar fil) Så kanske det ändå händer. ALLT ÄR VÄRT ETT FÖRSÖK! Haha, vem vet :p Frivolt: Shit :O Vad är det för sms du skriver? Nadja_Gryffindor vi kanske inte ses i skolan ändå... 7 jan, 2013 20:45 |
|
Borttagen
|
Pappa frågade om jag ville följa med och hjälpa honom med att packa potatis, och jag sa ja
I vnaliga fall hade det väll gåt bra men nu: 1. Jag år så jävla trött. 2. det är sista dagen i ledigheten. 3. Man kan lyssna på rockklasiker mer 7 jan, 2013 20:46 |
|
Solkatten
Elev |
Jag med. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2013 20:51 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Frivolt: moaskywalkr : Haha! xD Jaa, det är ett sms till en speciell person! Jag försöker komma på hur jag ska formulera allt, men det går skitdåligt D: Vet ju lixom VAD jag ska skriva men inte HUR jag ska skriva det -.- Åhh, känner igen det där D: Brukar alltid ta jättelång tid på mig att formulera viktiga sms, och sen när jag väl är klar så vågar jag inte skicka dom 7 jan, 2013 20:51 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av Frivolt: moaskywalkr : Haha! xD Jaa, det är ett sms till en speciell person! Jag försöker komma på hur jag ska formulera allt, men det går skitdåligt D: Vet ju lixom VAD jag ska skriva men inte HUR jag ska skriva det -.- Åhh, känner igen det där D: Brukar alltid ta jättelång tid på mig att formulera viktiga sms, och sen när jag väl är klar så vågar jag inte skicka dom Haha jaa!!! xD Jag vet, sådär är jag också D: Och nu har jag ju inte ens SKRIVIT klart det....gaah!!! Kommer ju ta år innan jag vågar skicka det också xD 7 jan, 2013 20:56 |
|
smartbabe
Elev |
7 jan, 2013 21:02 |
|
stellaa
Elev |
Woop woop!
Nu är grejerna beställda så hoppas de kommer snart ^^ Förhoppningsvis i veckan men det lär ju inte hända ![]() 7 jan, 2013 21:18 |
|
Ginny00
Elev |
Vill inte till skolan imorgon
7 jan, 2013 21:25 |
|
themarauder
Lärare |
7 jan, 2013 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen