@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av Borttagen: Jag vill inte till skolan imorrn. Jag kanske ska hälla fil i tet istället för mjölk i alla fall. Eller så önskar du väldigt väldigt mycket att du ska bli magsjuk det funkade för mig i alla fall - igår kväll sa jag att jag hellre skulle ligga och spy på badrumsgolvet än att gå till skolan idag, och det var precis vad jag gjorde inatt. Det är ju värt ett försök i alla fall Men jag vill inte spy! Men om jag nu vräker i mig fil(Hatar fil) Så kanske det ändå händer. ALLT ÄR VÄRT ETT FÖRSÖK! Nadja_Gryffindor vi kanske inte möts i skolan iaf. 7 jan, 2013 20:27 |
|
Frivolt
Elev |
ett x antal timmar senare och jag har fortfarande inte skrivit klart sms:et jag börjat på!!
Hur svårt ska det va egentligen :O 7 jan, 2013 20:30 |
|
Flismos
Elev |
Jag älskar att skriva på Ipad
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 7 jan, 2013 20:34 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: alltså oftast är det typ att den som skriver sista kommentaren innan tråden blir inaktiv och ingen skriver i den, alltså innan tråden dör, vinner! När det finns trådar som heter 'Sista kommentaren vinner ...' (... är till för att det kan vara olika sakaer de vinner) -.- Vaddå sista kommentaren? XD Sedan när man inte ens har en tidsgräns HAHA lol tänk om en prefekt låser tråden och ba jag vann HAHA!!
7 jan, 2013 20:34 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av moaskywalkr: Skrivet av Borttagen: Jag vill inte till skolan imorrn. Jag kanske ska hälla fil i tet istället för mjölk i alla fall. Eller så önskar du väldigt väldigt mycket att du ska bli magsjuk det funkade för mig i alla fall - igår kväll sa jag att jag hellre skulle ligga och spy på badrumsgolvet än att gå till skolan idag, och det var precis vad jag gjorde inatt. Det är ju värt ett försök i alla fall Men jag vill inte spy! Men om jag nu vräker i mig fil(Hatar fil) Så kanske det ändå händer. ALLT ÄR VÄRT ETT FÖRSÖK! Haha, vem vet :p Frivolt: Shit :O Vad är det för sms du skriver? 7 jan, 2013 20:37 |
|
Borttagen
|
Ok, jag tänkte skicka ett mail om att jag vill prata med kuratorn typ, och såg att den person man kontaktar, är en person som bor i min fjutiga by... Nu vågar jag inte längre fråga
7 jan, 2013 20:39 |
|
Flismos
Elev |
Åkte till skolan idag bara för att ha upprop i 20 minuter -_-
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 7 jan, 2013 20:39 |
|
Frivolt
Elev |
moaskywalkr : Haha! xD Jaa, det är ett sms till en speciell person! Jag försöker komma på hur jag ska formulera allt, men det går skitdåligt D: Vet ju lixom VAD jag ska skriva men inte HUR jag ska skriva det -.-
7 jan, 2013 20:39 |
|
Ginny00
Elev |
Jag börjar nog få en halsinfektion D:
7 jan, 2013 20:44 |
|
M4L13
Elev |
7 jan, 2013 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen