Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9920 9921 9922 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av moaskywalkr:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill inte till skolan imorrn. Jag kanske ska hälla fil i tet istället för mjölk i alla fall.

Eller så önskar du väldigt väldigt mycket att du ska bli magsjuk
det funkade för mig i alla fall - igår kväll sa jag att jag hellre skulle ligga och spy på badrumsgolvet än att gå till skolan idag, och det var precis vad jag gjorde inatt. Det är ju värt ett försök i alla fall




Men jag vill inte spy! Men om jag nu vräker i mig fil(Hatar fil) Så kanske det ändå händer. ALLT ÄR VÄRT ETT FÖRSÖK!



Nadja_Gryffindor vi kanske inte möts i skolan iaf.

7 jan, 2013 20:27

Frivolt
Elev

Avatar


ett x antal timmar senare och jag har fortfarande inte skrivit klart sms:et jag börjat på!!



Hur svårt ska det va egentligen :O

7 jan, 2013 20:30

Flismos
Elev

Avatar


Jag älskar att skriva på Ipad

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

7 jan, 2013 20:34

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Skrivet av Borttagen:
När det finns trådar som heter 'Sista kommentaren vinner ...' (... är till för att det kan vara olika sakaer de vinner) -.- Vaddå sista kommentaren? XD Sedan när man inte ens har en tidsgräns HAHA
alltså oftast är det typ att den som skriver sista kommentaren innan tråden blir inaktiv och ingen skriver i den, alltså innan tråden dör, vinner!

lol tänk om en prefekt låser tråden och ba jag vann HAHA!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

7 jan, 2013 20:34

moaskywalkr
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av moaskywalkr:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill inte till skolan imorrn. Jag kanske ska hälla fil i tet istället för mjölk i alla fall.

Eller så önskar du väldigt väldigt mycket att du ska bli magsjuk
det funkade för mig i alla fall - igår kväll sa jag att jag hellre skulle ligga och spy på badrumsgolvet än att gå till skolan idag, och det var precis vad jag gjorde inatt. Det är ju värt ett försök i alla fall




Men jag vill inte spy! Men om jag nu vräker i mig fil(Hatar fil) Så kanske det ändå händer. ALLT ÄR VÄRT ETT FÖRSÖK!

Haha, vem vet :p

Frivolt: Shit :O Vad är det för sms du skriver?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcQrGORf_GeUjjYC_pzDgQosJH5c4RY0hNqMlOu-ACQH2-GXqlhmhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTxaTsI9dvzLwc2KADA0nBv3WFf4UOojDhhKEoQN4T8nx9A0sbx

7 jan, 2013 20:37

Borttagen

Avatar


Ok, jag tänkte skicka ett mail om att jag vill prata med kuratorn typ, och såg att den person man kontaktar, är en person som bor i min fjutiga by... Nu vågar jag inte längre fråga

7 jan, 2013 20:39

Flismos
Elev

Avatar


Åkte till skolan idag bara för att ha upprop i 20 minuter -_-

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

7 jan, 2013 20:39

Frivolt
Elev

Avatar


moaskywalkr : Haha! xD Jaa, det är ett sms till en speciell person! Jag försöker komma på hur jag ska formulera allt, men det går skitdåligt D: Vet ju lixom VAD jag ska skriva men inte HUR jag ska skriva det -.-

7 jan, 2013 20:39

Ginny00
Elev

Avatar


Jag börjar nog få en halsinfektion D:

7 jan, 2013 20:44

M4L13
Elev

Avatar


.___.
to explain what i feel like now

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

7 jan, 2013 20:44

1 2 3 ... 9920 9921 9922 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.