@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
7 jan, 2013 20:12 |
|
Borttagen
|
Bbys you light up my world like nobody else lalalalala XD (Ja, det ska stå bbys, inte bby)
7 jan, 2013 20:12 |
|
Solkatten
Elev |
Känslan när typ halva mugglis ska till skolan imorgon och inte jag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2013 20:14 |
|
Ginny!!!!
Elev |
7 jan, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte till skolan imorrn. Jag kanske ska hälla fil i tet istället för mjölk i alla fall.
7 jan, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
När det finns trådar som heter 'Sista kommentaren vinner ...' (... är till för att det kan vara olika sakaer de vinner) -.- Vaddå sista kommentaren? XD Sedan när man inte ens har en tidsgräns HAHA
7 jan, 2013 20:21 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: alltså oftast är det typ att den som skriver sista kommentaren innan tråden blir inaktiv och ingen skriver i den, alltså innan tråden dör, vinner!När det finns trådar som heter 'Sista kommentaren vinner ...' (... är till för att det kan vara olika sakaer de vinner) -.- Vaddå sista kommentaren? XD Sedan när man inte ens har en tidsgräns HAHA 7 jan, 2013 20:23 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill inte till skolan imorrn. Jag kanske ska hälla fil i tet istället för mjölk i alla fall. Eller så önskar du väldigt väldigt mycket att du ska bli magsjuk det funkade för mig i alla fall - igår kväll sa jag att jag hellre skulle ligga och spy på badrumsgolvet än att gå till skolan idag, och det var precis vad jag gjorde inatt. Det är ju värt ett försök i alla fall 7 jan, 2013 20:25 |
|
melle-hjrta
Elev |
7 jan, 2013 20:25 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte till skolan imorgon. Usch.
7 jan, 2013 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen