@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Jag och min kompis Nadja_Gryffindor lärde oss att dansa vals och bugg idag! Jag vet men tango är nog lite för svårt för oss! Neville kan lära oss att dansa Super! Men håller du inte med att vi är grymapå att dansa vals och bugg? Jaaa vi kan nästan gå till final i Lets Dance Ofc we can! när vi har dans på idrotten igen så kommer vi självklart vara dom bästa Japp men vi har nästan aldrig dans på idrotten Det tycker jag är lite synd 7 jan, 2013 18:48 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Jag och min kompis Nadja_Gryffindor lärde oss att dansa vals och bugg idag! Jag vet men tango är nog lite för svårt för oss! Neville kan lära oss att dansa Super! Men håller du inte med att vi är grymapå att dansa vals och bugg? Jaaa vi kan nästan gå till final i Lets Dance Ofc we can! när vi har dans på idrotten igen så kommer vi självklart vara dom bästa Japp men vi har nästan aldrig dans på idrotten Det tycker jag är lite synd Var det inte en gång förra terminen vi skulle ha det, men det blev inställt!?
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 jan, 2013 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Jag och min kompis Nadja_Gryffindor lärde oss att dansa vals och bugg idag! Jag vet men tango är nog lite för svårt för oss! Neville kan lära oss att dansa Super! Men håller du inte med att vi är grymapå att dansa vals och bugg? Jaaa vi kan nästan gå till final i Lets Dance Ofc we can! när vi har dans på idrotten igen så kommer vi självklart vara dom bästa Japp men vi har nästan aldrig dans på idrotten Det tycker jag är lite synd Var det inte en gång förra terminen vi skulle ha det, men det blev inställt!? Jo. Men vi hade typ ledigt på måndagen så vi fick ha något annat på Onsdagen. Tror att det var en boll lek.... 7 jan, 2013 18:52 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Kan jag typ köpa en snygg profil av någon? Är trött på min, men orkar inte göra ny... Vsst ge mig ditt lösenord bara NONONONONO! 7 jan, 2013 18:55 |
|
Ginny!!!!
Elev |
7 jan, 2013 18:56 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag gillar granatäpplen och mina favoritkaraktärer i Lord of the Rings är Arwen och Éowyn.
7 jan, 2013 18:59 |
|
joel9324
Elev |
7 jan, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
Har tänkt på en sak, klassik musik, som Mozart och sånna människor, vad heter sån musik som görs idag?
7 jan, 2013 19:15 |
|
IamAK
Elev |
smyg reklam för min tumblr http://burning-brighter-than-the-sun.tumblr.com/
7 jan, 2013 19:16 |
|
Borttagen
|
visste du att Astrid Lindgren var med i en av filmerna till hennes berättelser (Emil i Lönneberga)
http://www.roligfakta.se/default.asp 7 jan, 2013 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen