@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
7 jan, 2013 18:32 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Celebikai: helP jag ser inte ens på doctor who vrf blir jag så känslosam (ping Pixie och scarhead) det är ett tecken på att du ska se doctor who hehehe
7 jan, 2013 18:37 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag och min kompis Nadja_Gryffindor lärde oss att dansa vals och bugg idag! Jag vet men tango är nog lite för svårt för oss! Neville kan lära oss att dansa
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 jan, 2013 18:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
jag sitter och lyssnar på P3 dokumentär som nu handlar om mordet på Engla och det är faktiskt väldigt obehagligt att lyssna på
![]()
7 jan, 2013 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Jag och min kompis Nadja_Gryffindor lärde oss att dansa vals och bugg idag! Jag vet men tango är nog lite för svårt för oss! Neville kan lära oss att dansa Super! Men håller du inte med att vi är grymapå att dansa vals och bugg? 7 jan, 2013 18:42 |
|
themarauder
Lärare |
7 jan, 2013 18:42 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Jag och min kompis Nadja_Gryffindor lärde oss att dansa vals och bugg idag! Jag vet men tango är nog lite för svårt för oss! Neville kan lära oss att dansa Super! Men håller du inte med att vi är grymapå att dansa vals och bugg? Jaaa vi kan nästan gå till final i Lets Dance
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 jan, 2013 18:43 |
|
Ginnyy
Elev |
7 jan, 2013 18:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Jag och min kompis Nadja_Gryffindor lärde oss att dansa vals och bugg idag! Jag vet men tango är nog lite för svårt för oss! Neville kan lära oss att dansa Super! Men håller du inte med att vi är grymapå att dansa vals och bugg? Jaaa vi kan nästan gå till final i Lets Dance Ofc we can! när vi har dans på idrotten igen så kommer vi självklart vara dom bästa 7 jan, 2013 18:44 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Jag och min kompis Nadja_Gryffindor lärde oss att dansa vals och bugg idag! Jag vet men tango är nog lite för svårt för oss! Neville kan lära oss att dansa Super! Men håller du inte med att vi är grymapå att dansa vals och bugg? Jaaa vi kan nästan gå till final i Lets Dance Ofc we can! när vi har dans på idrotten igen så kommer vi självklart vara dom bästa Japp men vi har nästan aldrig dans på idrotten
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 jan, 2013 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen