@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
HJÄLP! DET ÄR AKUT!
Ska jag titta på ett av mina favvo-Glee avsnitt som är sprängfyllt av Klaine eller det nya Once Upon A Time avsnittet?! :O ![]()
7 jan, 2013 18:10
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 7 kl. 18:13
|
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: [colo=red]HJÄLP! DET ÄR AKUT![/color] Ska jag titta på ett av mina favvo-Glee avsnitt som är sprängfyllt av Klaine eller det nya Once Upon A Time avsnittet?! :O Once Upon A Time!
7 jan, 2013 18:11 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lunah~: JAG SATT PÅ BUSSEN (YES THIS NEEDS CAPS-LOCK AND ENGLISH) OCH SEN SÅ SA BUSSCHAUFFÖREN I HÖGTALARNA: "DU MED VITA JACKAN, HERRN, KOM HIT O BETALA", OCH JAG BAH: "JAG E INGEN MAN! OCH JAG HAR BETALAT" D: INGEN TRODDE MEJ. Haha. xD Fick du betala igen då? Nej, hahaha xD
7 jan, 2013 18:17 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av t i l d a: Men... Klaine :cSkrivet av Ginny!!!!: [colo=red]HJÄLP! DET ÄR AKUT![/color] Ska jag titta på ett av mina favvo-Glee avsnitt som är sprängfyllt av Klaine eller det nya Once Upon A Time avsnittet?! :O Once Upon A Time! Äsch jag är hopplös. XD Förlåt! ![]()
7 jan, 2013 18:18 |
|
Borttagen
|
Vad ska jag se på?? ett manga program eller att annatmanga program! Jag kan inte bestäma mig!
7 jan, 2013 18:19 |
|
viktor
Elev |
ÄR SÅÅÅ TRÖTT OCH HAR ONT I HUVUDET
7 jan, 2013 18:20 |
|
Solkatten
Elev |
Omg, seriöst? Girl On Fire är en av de mest irriterande låtarna jag vet och jag hade nyss den på hjärnan och då var den såklart tvungen att börja spelas på radion? -.-" Andra gången idag. Fuuu.Får sätta på någon bra musik nu istället.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2013 18:20 |
|
Borttagen
|
Jag och min kompis Nadja_Gryffindor lärde oss att dansa vals och bugg idag!
7 jan, 2013 18:23 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag kom ihåg en låt, SÅ irriterande, som alla spelade varje dag i skolan, nynnade på eller pratade om. Jag blev GALEN. Sedan, en morgon i kapprummet, insåg jag att jag hade varit där i en halvtimme utan att ha hört den en enda gång.Omg, seriöst? Girl On Fire är en av de mest irriterande låtarna jag vet och jag hade nyss den på hjärnan och då var den såklart tvungen att börja spelas på radion? -.-" Andra gången idag. Fuuu.Får sätta på någon bra musik nu istället. Och just då kommer en tjej in med den på högsta volym. -.- ![]()
7 jan, 2013 18:25 |
|
Solkatten
Elev |
Fläskpannkaka till mat.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2013 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen