@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
trassladew ut brorsan radiostryda Helikopter ut tråd-gardinen.
7 jan, 2013 17:13 |
|
Borttagen
|
hahahahh åhh vad fult jag ritar.
någon här nämnde att hen älskar att rita, så jag fick någon plötslig tanke att jag kunde ta och rita lite grann. Jag glömde alldeles bort att jag inte kan rita. resultatet ser hel creepy ut 0.0 7 jan, 2013 17:16 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Jag gör typ, ingenting eftersom M4L13 är sjukt social, med sin syster på skype dock, inte med mig FLÅT MIG QwQ Nymfadora Tonks: på onsdag :3
7 jan, 2013 17:32 |
|
Pixie
Elev |
7 jan, 2013 17:49 |
|
joel9324
Elev |
7 jan, 2013 17:51 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lunah~: JAG SATT PÅ BUSSEN (YES THIS NEEDS CAPS-LOCK AND ENGLISH) OCH SEN SÅ SA BUSSCHAUFFÖREN I HÖGTALARNA: "DU MED VITA JACKAN, HERRN, KOM HIT O BETALA", OCH JAG BAH: "JAG E INGEN MAN! OCH JAG HAR BETALAT" D: INGEN TRODDE MEJ. Haha. xD ![]()
7 jan, 2013 17:52 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lunah~: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lunah~: JAG SATT PÅ BUSSEN (YES THIS NEEDS CAPS-LOCK AND ENGLISH) OCH SEN SÅ SA BUSSCHAUFFÖREN I HÖGTALARNA: "DU MED VITA JACKAN, HERRN, KOM HIT O BETALA", OCH JAG BAH: "JAG E INGEN MAN! OCH JAG HAR BETALAT" D: INGEN TRODDE MEJ. Haha. xD Fick du betala igen då? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2013 17:58 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vill imte till skolan imorgon.
7 jan, 2013 17:59 |
|
Borttagen
|
Nej! skola imorgon
7 jan, 2013 18:08 |
|
Celebikai
Elev |
7 jan, 2013 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen