@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
7 jan, 2013 16:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lunah~: JAG SATT PÅ BUSSEN (YES THIS NEEDS CAPS-LOCK AND ENGLISH) OCH SEN SÅ SA BUSSCHAUFFÖREN I HÖGTALARNA: "DU MED VITA JACKAN, HERRN, KOM HIT O BETALA", OCH JAG BAH: "JAG E INGEN MAN! OCH JAG HAR BETALAT" D: INGEN TRODDE MEJ. Haha. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2013 16:53 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
LunaLovegood1: Hej fina du!
7 jan, 2013 16:55 |
|
LunaLovegood1
Elev |
7 jan, 2013 16:56 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
7 jan, 2013 16:56 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Hur är läget där borta hos dig då? Det är väl bra I suppose^^♥
7 jan, 2013 17:03 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Fuskigt! Jag hade skola idag lol vi sov en hel skoldag 8D
7 jan, 2013 17:03 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Hur är läget där borta hos dig då? Det är väl bra I suppose^^♥ Finemang Puss! ♥♥ Skrivet av M4L13: Skrivet av Nymfadora Tonks: Fuskigt! Jag hade skola idag lol vi sov en hel skoldag 8D Men ni börjar väll imorgon? 7 jan, 2013 17:05 |
|
Borttagen
|
Jag inser till och från hur mycket jag saknar en kompis. Det var nästan ett år sen vi träffades sist .___.
Och han bor ju liksom 20 minuter härifrån... 7 jan, 2013 17:09 |
|
Knizzlare
Elev |
7 jan, 2013 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen