@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
VAD ÄR DETHÄR FÖR BUGG EGENTLIGEN? jag har inte förlorat några tummar alls, men det är skumt... 7 jan, 2013 15:53 |
|
scarhead
Lärare |
Jag tror dock det är för att avifors medlem var borttagen ett tag, men tycker ju att tummarna ska vara tillbaka...
buhuhuh jag saknar mina 36 tummar</3 7 jan, 2013 15:54 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: VAD ÄR DETHÄR FÖR BUGG EGENTLIGEN? jag har inte förlorat några tummar alls, men det är skumt... Har också förlorat flera stycken! =) - just like themarauder 7 jan, 2013 15:55 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag tror dock det är för att avifors medlem var borttagen ett tag, men tycker ju att tummarna ska vara tillbaka... buhuhuh jag saknar mina 36 tummar</3 Avi har ju förlorat tummar och inlägg, så jag misstänker att de var tvungna att radera en del historik och en del tummar då också. 7 jan, 2013 15:55 |
|
Lills
Elev |
7 jan, 2013 15:56 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Ginny00: ja, antagligen, så det kan ju vara anledningen till varför så många av oss har förlorat tummar och skulle gissa på att några inlägg är borta.Skrivet av scarhead: Jag tror dock det är för att avifors medlem var borttagen ett tag, men tycker ju att tummarna ska vara tillbaka... buhuhuh jag saknar mina 36 tummar</3 Avi har ju förlorat tummar och inlägg, så jag misstänker att de var tvungna att radera en del historik och en del tummar då också. 7 jan, 2013 15:57 |
|
Borttagen
|
Trööött. Just ja, jag tänkte ju duscha...
7 jan, 2013 15:57 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Ginny00: ja, antagligen, så det kan ju vara anledningen till varför så många av oss har förlorat tummar och skulle gissa på att några inlägg är borta. Skrivet av scarhead: Jag tror dock det är för att avifors medlem var borttagen ett tag, men tycker ju att tummarna ska vara tillbaka... buhuhuh jag saknar mina 36 tummar</3 Avi har ju förlorat tummar och inlägg, så jag misstänker att de var tvungna att radera en del historik och en del tummar då också. 400 inlägg försvann för mig :s
7 jan, 2013 15:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Ginny00: ja, antagligen, så det kan ju vara anledningen till varför så många av oss har förlorat tummar och skulle gissa på att några inlägg är borta. Skrivet av scarhead: Jag tror dock det är för att avifors medlem var borttagen ett tag, men tycker ju att tummarna ska vara tillbaka... buhuhuh jag saknar mina 36 tummar</3 Avi har ju förlorat tummar och inlägg, så jag misstänker att de var tvungna att radera en del historik och en del tummar då också. Inga inlägg är borta, bara tummar. o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2013 16:10 |
|
Borttagen
|
det kliar i mitt hår
7 jan, 2013 16:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen