vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
djurgalen_99
Elev |
Lyssnar Starkidlåtar och har mitt vänstra lår.
(jag halkade igår och har världens känsligaste blåmärke, kan knappt sitta ner) E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 14 jan, 2012 18:53 |
|
Solkatten
Elev |
Äter mat samtidigt. Chattar med den jag spelar mot.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jan, 2012 18:53 |
|
vevve_puff
Elev |
biter på en penna
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 14 jan, 2012 19:33 |
|
Knizzlare
Elev |
14 jan, 2012 19:33 |
|
djurgalen_99
Elev |
gäspar!
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 14 jan, 2012 19:34 |
|
Boba
Elev |
Tittar på Harry Potter och Dödsrelikerna del 2!
14 jan, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
Kände mig stolt för att jag fattade terjärv-dialekten ^-^
Och så funderar jag ännu på om min fanfic ska handla om James II eller Lily och Scorpius... Och så pratar jag med en kompis ^^ 14 jan, 2012 19:43 |
|
Disenchanted
Elev |
14 jan, 2012 19:48 |
|
9te
Elev |
14 jan, 2012 19:53 |
|
J00KERN
Elev |
14 jan, 2012 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen