Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9908 9909 9910 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Äter smoothie. JA MAN ÄTER SMOOTHIE.

7 jan, 2013 14:57

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Haha, vilken hemsk/awkward dröm. x'D Först var den bara hemsk då jag fick panik under typ halva drömmen och sen... åh gud.

vakande du först nu...?

Runt ett typ.

då var jag i skolan... 0.0

Jag börjar inte skolan förrän på torsdag.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 jan, 2013 14:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Ska se The Hobbit på onsdag på BIO. Men det finns bara 3D versionen kvar. Någon som har sett den i 3D?

Har sett den i 3D,3D-effekterna märks knappt Men det är en bra film

7 jan, 2013 15:03

British Accent
Elev

Avatar


Jag älskar Onesies!
Någon mer?

7 jan, 2013 15:05

Solkatten
Elev

Avatar


Jag förlorade 6 tummar nyss.

Who did this?! :<

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 jan, 2013 15:09

Borttagen

Avatar


Haha, detta tycker klassen om mig;

SANNA

är rolig, trevlig, glad, hjälpsam, smart, söt och snäll.

tycker om hunger games, Harry Potter, Quidditch, Draco Malfoy, smileys och Lillefot.

är bra på att läsa långa böcker, skriva berättelser, att muntra upp andra och på matematik.


HAHAH wait.
1. Jag tycker om Tom Felton. Inte Draco Malfoy.
2. Smileys? haha, nej. jag gillar inte smileys 0.0
3. Vem har skrivit att jag är bra på matematik? FÖR JAG SUGER VERKLIGEN.
4. Läsa långa böcker...? AHAHAHAH seriously hur är man bra på att läsa långa böcker? 0.0

men haha, älskar dem ändå xD ♥

7 jan, 2013 15:17

Borttagen

Avatar


Jag hatar när man vaknar av att man kvävs, för att man drömde om att man drunknar -.-'

Nu ska Alice försöka få bort smärtan i benet och nörda MAD MEN ♥

7 jan, 2013 15:19

themarauder
Lärare

Avatar


Har blivit sjuksjuk =/
Snart komemr dock lillasyster hem med lite cola till mig, medan jag väntar ser jag på Buffy s.1 e5 (Tror jag)

=) - just like themarauder

7 jan, 2013 15:34

EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag förlorade 6 tummar nyss.

Who did this?! :<


Jag förlorade också exakt 6 tummar precis...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

7 jan, 2013 15:45

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av EmahS:
Skrivet av Solkatten:
Jag förlorade 6 tummar nyss.

Who did this?! :<


Jag förlorade också exakt 6 tummar precis...
.... jag förlorade över 30 tummar WEEY

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

7 jan, 2013 15:46

1 2 3 ... 9908 9909 9910 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.