@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Lyssnar på Queen Lyssnade som fan på dom i helgen! Ett av världens bästa band 7 jan, 2013 14:19 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: idag är en såndär dag när jag önskar att vab inte bara gällde för barn under tolv ;___; ligger i min säng och tycker synd om mig själv - har vinterkräksjuka med 39 graders feber och frossa ugh. är så trött att jag inte kan röra mig, än mindre gå upp för trappan och hämta ett glas vatten, men är ändå sjukt törstig uhuhuh har fått en nyfunnen respekt för alla vuxna som bor själva och blir magsjuka. man blir ju helt invalid??? Haha yeah, jag har fått ta hand om mig själv sen jag var femton, i know how it is. Men, fyll en stor flaska vatten och allt annat du kanske kan behöva och gå o hämta allt på en gång och mys ner dig i soffan/sängen och se på film eller något. Krya på dig! 7 jan, 2013 14:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Lyssnar på Queen Lyssnade som fan på dom i helgen! Ett av världens bästa band JA, de är jättebra! 7 jan, 2013 14:21 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av moaskywalkr: idag är en såndär dag när jag önskar att vab inte bara gällde för barn under tolv ;___; ligger i min säng och tycker synd om mig själv - har vinterkräksjuka med 39 graders feber och frossa ugh. är så trött att jag inte kan röra mig, än mindre gå upp för trappan och hämta ett glas vatten, men är ändå sjukt törstig uhuhuh har fått en nyfunnen respekt för alla vuxna som bor själva och blir magsjuka. man blir ju helt invalid??? Haha yeah, jag har fått ta hand om mig själv sen jag var femton, i know how it is. Men, fyll en stor flaska vatten och allt annat du kanske kan behöva och gå o hämta allt på en gång och mys ner dig i soffan/sängen och se på film eller något. Krya på dig! gjorde ett ryck nu och gick och hämtade ett glas vatten, en kopp te och några kex. förhoppningsvis kommer jag inte behöva röra mig mer nu, det känns som att jag sprungit ett maraton lol tack! 7 jan, 2013 14:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lucy och Rose: jag har det också!ska köra the sims 3 nu c: 7 jan, 2013 14:25 |
|
Borttagen
|
jag är trött.
7 jan, 2013 14:27 |
|
Borttagen
|
Jag stör mig på pratat i början av "the Number of the Beast" eftersom att jag inte hör vad de säger
7 jan, 2013 14:27 |
|
EmahS
Elev |
Känslan när man går in till sin chef för att påminna om att min visstidsanställning går ut snart, och hon svarar med att de jobbar på att anställa mig helt.
HOPPAS! Gråter typ av lycka av bara det beskedet.
7 jan, 2013 14:33 |
|
Solkatten
Elev |
Ska se The Hobbit på onsdag på BIO.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2013 14:45 |
|
EmahS
Elev |
7 jan, 2013 14:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen