@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Det är ju jättetråkigt att sitta är och bara prta i telefon med Nadja_Gryffindor Jag tycker också det men man måste ju vänta på att du ska säga vem du tycker att vi ska vara hos varför ska jag säga det för? ja har ingen aning... börjar få jätteont i örat, Jag med men du sa att du ville bästemma när sa jag det? det jag sa var att jag ite ville bestämma Du sa att du inte ville vara hemma hos dig eller hos mig eller ute egentligen sa jag inget. 7 jan, 2013 13:50 |
|
Ginny00
Elev |
Åhh hittade ett Friskispass på onsdag, kan fråga mamma om vi ska gå då. C:
7 jan, 2013 13:50 |
|
Ginnyy
Elev |
7 jan, 2013 13:53 |
|
Frivolt
Elev |
Jag vill ha sommar, typ NU!! D: Kan ingen bara skotta bort all snö och höja temperaturen sisådär 30 grader så det blir varmt också!!
Snälla?! Nån? D: 7 jan, 2013 13:53 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag vill ha sommar, typ NU!! D: Kan ingen bara skotta bort all snö och höja temperaturen sisådär 30 grader så det blir varmt också!! Snälla?! Nån? D: Jag tror jag har lösningen för dig... Bo i en bastu. 7 jan, 2013 13:54 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Jag vill ha sommar, typ NU!! D: Kan ingen bara skotta bort all snö och höja temperaturen sisådär 30 grader så det blir varmt också!! Snälla?! Nån? D: Jag tror jag har lösningen för dig... Bo i en bastu. Fast en bastu har ju sjukt tråkig omgivning ;O Jag vill ju ha en sandstrand, ett hav, gröna träd, gröna gräsmattor osv osv! ^^ 7 jan, 2013 13:55 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Jag vill ha sommar, typ NU!! D: Kan ingen bara skotta bort all snö och höja temperaturen sisådär 30 grader så det blir varmt också!! Snälla?! Nån? D: Jag tror jag har lösningen för dig... Bo i en bastu. Fast en bastu har ju sjukt tråkig omgivning ;O Jag vill ju ha en sandstrand, ett hav, gröna träd, gröna gräsmattor osv osv! ^^ En väldigt stor, inredd och målad bastu? 7 jan, 2013 13:56 |
|
Lucy och Rose
Elev |
7 jan, 2013 14:02 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Queen
7 jan, 2013 14:03 |
|
moaskywalkr
Elev |
idag är en såndär dag när jag önskar att vab inte bara gällde för barn under tolv ;___;
ligger i min säng och tycker synd om mig själv - har vinterkräksjuka med 39 graders feber och frossa ugh. är så trött att jag inte kan röra mig, än mindre gå upp för trappan och hämta ett glas vatten, men är ändå sjukt törstig uhuhuh har fått en nyfunnen respekt för alla vuxna som bor själva och blir magsjuka. man blir ju helt invalid??? 7 jan, 2013 14:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen