@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är ju jättetråkigt att sitta är och bara prta i telefon med Nadja_Gryffindor
7 jan, 2013 13:40 |
|
Solkatten
Elev |
Gud vad jag stör mig på låten 'Girl On Fire.' Så jävla tråkig.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2013 13:41 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är ju jättetråkigt att sitta är och bara prta i telefon med Nadja_Gryffindor Jag tycker också det men man måste ju vänta på att du ska säga vem du tycker att vi ska vara hos
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 jan, 2013 13:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Det är ju jättetråkigt att sitta är och bara prta i telefon med Nadja_Gryffindor Jag tycker också det men man måste ju vänta på att du ska säga vem du tycker att vi ska vara hos varför ska jag säga det för? ja har ingen aning... börjar få jätteont i örat, 7 jan, 2013 13:43 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Det är ju jättetråkigt att sitta är och bara prta i telefon med Nadja_Gryffindor Jag tycker också det men man måste ju vänta på att du ska säga vem du tycker att vi ska vara hos varför ska jag säga det för? ja har ingen aning... börjar få jätteont i örat, Jag med men du sa att du ville bästemma
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 jan, 2013 13:44 |
|
Borttagen
|
hur kommer det dig att alltid jag är den första som skriver på en ny sida?
7 jan, 2013 13:46 |
|
Borttagen
|
7 jan, 2013 13:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Det är ju jättetråkigt att sitta är och bara prta i telefon med Nadja_Gryffindor Jag tycker också det men man måste ju vänta på att du ska säga vem du tycker att vi ska vara hos varför ska jag säga det för? ja har ingen aning... börjar få jätteont i örat, Jag med men du sa att du ville bästemma när sa jag det? det jag sa var att jag ite ville bestämma 7 jan, 2013 13:48 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Det är ju jättetråkigt att sitta är och bara prta i telefon med Nadja_Gryffindor Jag tycker också det men man måste ju vänta på att du ska säga vem du tycker att vi ska vara hos varför ska jag säga det för? ja har ingen aning... börjar få jätteont i örat, Jag med men du sa att du ville bästemma när sa jag det? det jag sa var att jag ite ville bestämma Du sa att du inte ville vara hemma hos dig eller hos mig eller ute
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 jan, 2013 13:49 |
|
Borttagen
|
Mamma har bakat bullar :3
7 jan, 2013 13:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen