@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tvilling
Elev |
my stomach huurts
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 7 jan, 2013 11:35 |
|
Dramione99
Elev |
Jag älskar Anne Fortiers bok "Julia". Den är så himla bra. Måste ta reda på när filmen kom, eller när den kommer, hehe ..... Jag är besatt. ♥
7 jan, 2013 11:44 |
|
cirklar
Elev |
http://www.numbersleuth.org/universe/
Alltså, att gå från de supersmå atomerna till hela universum får mig att bli lite lätt illamående. Universum är ett väldigt stort mindfuck.
7 jan, 2013 11:45 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av EmahS: Saker jag hatar? Att må dåligt! Mår sjukt illa, och jag slutar jobba 16.30 Måste se om det finns lasagne att köpa. Pizza tror jag aldrig jag får ner. Hoppas verkligen du blir bättre! Vaknade upp med världens huvudvärk imorse =/ Det går nog över! Och usch, min medicin mot huvudvärk är typ Alvedon, massor av vatten och sömn i ett mörkt rum med öppet fönster Och det fanns ingen lasagne... Men pasta bolognese... Det får duga.
7 jan, 2013 11:52 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av EmahS: Skrivet av themarauder: Skrivet av EmahS: Saker jag hatar? Att må dåligt! Mår sjukt illa, och jag slutar jobba 16.30 Måste se om det finns lasagne att köpa. Pizza tror jag aldrig jag får ner. Hoppas verkligen du blir bättre! Vaknade upp med världens huvudvärk imorse =/ Det går nog över! Och usch, min medicin mot huvudvärk är typ Alvedon, massor av vatten och sömn i ett mörkt rum med öppet fönster Och det fanns ingen lasagne... Men pasta bolognese... Det får duga. Åh, vad hungrig jag blev.... Hoppas verkligen du blir bättre =) =) - just like themarauder 7 jan, 2013 11:55 |
|
Dramione99
Elev |
Ibland blir jag irriterad på världen. Kan inte folk inse vad som är viktigt och inte? Sätta lite perspektiv på saker och ting.
7 jan, 2013 12:13 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har redan ätit fika (saffransbröd, två pepparkakor, chokladbit) idag som mormor bjöd på, nu bjuder hon på efterrätt.
Har förutom det ätit fil med banan och cornflakes och ris med kyckling idag. Hjälp? (har inte tränat något, nej) 7 jan, 2013 12:23 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ginny00: Jag har redan ätit fika (saffransbröd, två pepparkakor, chokladbit) idag som mormor bjöd på, nu bjuder hon på efterrätt. Har förutom det ätit fil med banan och cornflakes och ris med kyckling idag. Hjälp? (har inte tränat något, nej) AVUNDSJUK!!! Hade gjort vad som helst för massa mat (helst onyttig sådan). Och vad ska man träna för? =) Det är bara ännu ett stressmoment. Ta det lugnt, NJUT av maten (för vissa får inte uppleva det) och se fram emot nästa träningspass du har inplannerat. =) - just like themarauder 7 jan, 2013 12:29 |
|
Pixie
Elev |
7 jan, 2013 12:39 |
|
lovegood99
Elev |
åååhhh ähh.... ddet enda jag behöver är:
choklad ♥ pretty little liars me want go home.. 7 jan, 2013 12:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen