Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9899 9900 9901 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Lunah~:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunah~:
sannaaa - Min katt brukar nästan ALDRIG gå ut på vintern, men nån gång ibland stannar han ute i flera timmar, en gång hela natten cx Så förmodligen kommer den nog tillbaka cx

Min katt har snart varit borta i en hel vecka

wot? omg ((( men testa att sätta ut 'saknar' lappar lite överallt, på busstationer, livsmedelsbutiker, skogar osv :c

jag har tänkt göra det...
förut var hon nog borta i flera dagar och raggade killar, you know. jag hoppas att det är det hon sysslar med nu, och att de där killarna tar väl hand om henne.
men jag känner att hon kanske är lite för gammal för det... hon har i alla fall inte varit ute såhär länge på flera år.

7 jan, 2013 06:05

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


AlexZz är ond. XD ♥

7 jan, 2013 07:09

Ginny!!!!
Elev

Avatar


Jag drömde en jättekonstig dröm O.O Det hade kommit ut en ny Percy Jackson-bok men det var några Glee-karaktärer plus några helt random andra personer med istället, och allt handlade om att de var i skogen under vintern för att de frös (and that doesn't make sense, de kunde ju ha gått hem -.-). Och så var det inte ens Rick Riordan som hade skrivit den, för han var död, och det var bara så hemskt... Så hemskt... *Vaggar fram och tillbaka*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2Fe2604d4e654e52abbd9785f560c429be%2F15mvbna%2FUNumtsf3f%2Ftumblr_static_klaine_proposal.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F74d9acb871a5dcb72ab146464895c579%2Ftumblr_msgmobrRjg1r4ep8so3_250.gif

7 jan, 2013 07:32

Ginny00
Elev

Avatar


Wähäh jag vill inte gå upp.. men mormor och morfar kommerom en halvtimme så hsr inget val.. :c

7 jan, 2013 08:03

missy moon
Elev

Avatar


Jag har kommit hem från Sälen!
*Alla applåderar*

Wanna klick?Maybe here?<3

7 jan, 2013 08:37

Freja
Elev

Avatar


Snart 10000 sidor i Intressseklubben antecknar

Everything is Dramione and nothing hurts.

7 jan, 2013 08:42

Neeyum
Elev

Avatar


jag är förkyld och mina ögon rinner och min knäskada har rivits upp igen och skolan börjar imorrn
livet är bra :------)

7 jan, 2013 09:21

Borttagen

Avatar


I Like Trains!

7 jan, 2013 09:23

Ginny00
Elev

Avatar


Jag är trött. Och jag vet inte vad jag ska göra idag. Dx

7 jan, 2013 09:26

MizzNina
Elev

Avatar


Hur många gånger kan man nya på raken innan näsan ramlar av?

Jag vill baka något riktigt onyttigt....

Kan klockan bli 10 snart så jag kan efterlysa min lön...

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

7 jan, 2013 09:49

1 2 3 ... 9899 9900 9901 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.