My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
20 okt, 2012 15:25 |
|
Soda
Elev |
20 okt, 2012 17:52 |
|
cirklar
Elev |
Det var ett stort uppslag om MLP:FiM i Helsingborgs Dagblad idag.
Jag tyckte att det var lite häftigt faktiskt!
28 okt, 2012 22:05 |
|
Soda
Elev |
29 okt, 2012 13:10 |
|
cirklar
Elev |
Jag skapade denna tråden för nästan exakt ett år sedan. Tänk att en av mina trådar lyckats hålla sig aktiv så här länge.
Good work, everypony! ![]()
29 okt, 2012 16:36 |
|
Soda
Elev |
30 okt, 2012 09:51 |
|
cirklar
Elev |
Bara en vecka kvar tills säsong 3 drar igång!
![]() "Isn't this exciting? Are you excited cause I'm excited I've never been so excited, well, except for the time that I went *gasp* but I mean really-"
3 nov, 2012 13:41 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av cirklar: Bara en vecka kvar tills säsong 3 drar igång! ![]() "Isn't this exciting? Are you excited cause I'm excited I've never been so excited, well, except for the time that I went *gasp* but I mean really-" Haha bäst ♥
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
3 nov, 2012 14:28 |
|
leumas vän
Elev |
Haha, är det bara jag som shippar Discord med Celestia? Jag tycker den shippingen är jättegullig owo
![]() 3 nov, 2012 19:23 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av leumas vän: Haha, är det bara jag som shippar Discord med Celestia? Jag tycker den shippingen är jättegullig owo jag förstår varför folk shippar dem, och pairingen är ganska söt och så men jag shippar dem inte hehe ^^ ♏︎ 3 nov, 2012 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen