Hp roll med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hp roll med J_J
|
Borttagen
|
" Men jag älskar min korkade kille" sa Ari.
20 sep, 2015 18:47
|
|
Borttagen
|
Eric log
-bra
sa ha coh drakc up sista
-har tyvörr lektion nu o m10 minj
sa han
20 sep, 2015 18:48
|
|
Borttagen
|
" Har inga fler lektioner för dagen" sa Ari.
20 sep, 2015 18:49
|
|
Borttagen
|
ERic flinar
-jaha men vi kanske kan ses efter min trännign
sa han co hreser sig och betalar öeln
20 sep, 2015 18:50
|
|
Borttagen
|
" När slutar den för jag har rätt så mycket läxor" sa Ari.
20 sep, 2015 18:51
|
|
Borttagen
|
Eric tänker
-20 ikväll och fan skulle ju plugga så fick inte öfr mig
sa ha nnu
20 sep, 2015 18:53
|
|
Borttagen
|
" Men vi syns imorgon" sa Ari.
20 sep, 2015 18:54
|
|
Borttagen
|
ERic nicka roch log
-kom
sa han
vi kan gå ihop
sa han
20 sep, 2015 18:55
|
|
Borttagen
|
" Jag tänkte stanna lite har lite saker att fixa" sa Ari.
20 sep, 2015 18:55
|
|
Borttagen
|
ERic nickar
-okej ses
sa han oc hgick dierkt iväg o var på sin lektion
20 sep, 2015 18:58
|
Du får inte svara på den här tråden.