Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Ja..." Mumlade jag igen.
4 nov, 2013 19:44
|
|
Borttagen
|
Jag försjönk i tystnad. Hur kunde en så elak person ha världens snällaste son? Det gick inte ihop.
4 nov, 2013 19:46
|
|
Borttagen
|
Jag strök bort några av hennes tårar och pussade henne på munnen.
4 nov, 2013 19:47
|
|
Borttagen
|
Jag klämde fram ett litet leende.
4 nov, 2013 19:49
|
|
Borttagen
|
"Mår du bra?" Frågade jag.
4 nov, 2013 19:52
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Bättre när du är här."
Morfin kom in. När han såg oss två log han elakt.
"Ja, jag kan väll bjuda på att ni får vara tillsammans"
4 nov, 2013 19:55
|
|
Borttagen
|
"Snälla far, du får vad som helst, bara du släpper henne. viskade jag.
"Snälla."
4 nov, 2013 19:57
|
|
Borttagen
|
"Va? Nej! Jag går inte utan dig!"
Sa jag högt.
4 nov, 2013 20:01
|
|
Borttagen
|
"Snälla?" Viskade jag.
Men Morfin bara log.
"Vad, i så fall får jag?"
"Mitt liv, vad som helst!" Sa jag frustrerat.
"Det ska jag tänka på... Tack för förslaget. Min son."
4 nov, 2013 20:04
|
|
Borttagen
|
Jag kramlade mig fast vid Will.
"Du kan ju inte dö"
Viskade jag så bara han hörde.
4 nov, 2013 20:06
|
Du får inte svara på den här tråden.