Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
1 dec, 2013 18:18
|
|
Borttagen
|
"Kom", jag ställer mig upp.
1 dec, 2013 18:19
|
|
Borttagen
|
Jag ställer mig upp jag med.
1 dec, 2013 18:22
|
|
Borttagen
|
Jag drar i hennes arm mo utgången och sedan ut mot sjön.
1 dec, 2013 18:26
|
|
Borttagen
|
1 dec, 2013 18:35
|
|
Borttagen
|
Jag sätter mig i gräset precis vid kanten och blundar.
1 dec, 2013 18:36
|
|
Borttagen
|
Jag sätter mig bredvid Brian och betraktar honom när han blundar.
1 dec, 2013 18:50
|
|
Borttagen
|
Jag känner hur jag blir yr, men struntar i det hel. Jag låter mina fötter treva sig ner till det kalla vattnet.
1 dec, 2013 19:02
|
|
Borttagen
|
- Vad gör du? Frågar jag nyfiket.
1 dec, 2013 19:08
|
|
Borttagen
|
(Hur går det med din och Voldemärtas mall?)
"Glömmer", svarar jag med drömmande röst. Jag letar reda på hennes hand och håller den.
1 dec, 2013 19:10
|
Du får inte svara på den här tråden.