Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
AZUM!!! Önskar att jag varit där...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 sep, 2012 19:26 |
|
LauraTree
Elev |
VARFÖR kunde jag inte? Åhhh, nästa gång SKA jag komma!
2 sep, 2012 19:32 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av LauraTree: VARFÖR kunde jag inte? Åhhh, nästa gång SKA jag komma! bäst för dig det!! btw ditt brev ligger kvar i SF-bokhandeln ^^ jag kollade så ingen tagit det när vi var där :3
2 sep, 2012 19:44 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Noctum: Å vad bra! Skrivet av LauraTree: VARFÖR kunde jag inte? Åhhh, nästa gång SKA jag komma! bäst för dig det!! btw ditt brev ligger kvar i SF-bokhandeln ^^ jag kollade så ingen tagit det när vi var där :3 Och jag inte kan komma nästa gång så... Äter jag en groda! xD 2 sep, 2012 19:48 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Noctum: Å vad bra! Skrivet av LauraTree: VARFÖR kunde jag inte? Åhhh, nästa gång SKA jag komma! bäst för dig det!! btw ditt brev ligger kvar i SF-bokhandeln ^^ jag kollade så ingen tagit det när vi var där :3 Och jag inte kan komma nästa gång så... Äter jag en groda! xD Nämen :O det skulle jag allt vilja se XD ingen chokladgroda va?
2 sep, 2012 19:59 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Noctum: Tyvärr, har inga Skrivet av LauraTree: Skrivet av Noctum: Å vad bra! Skrivet av LauraTree: VARFÖR kunde jag inte? Åhhh, nästa gång SKA jag komma! bäst för dig det!! btw ditt brev ligger kvar i SF-bokhandeln ^^ jag kollade så ingen tagit det när vi var där :3 Och jag inte kan komma nästa gång så... Äter jag en groda! xD Nämen :O det skulle jag allt vilja se XD ingen chokladgroda va? Men gelégroda kanske, de är ju ändå lika äckliga som riktiga grodor måste vara (enligt mig)! Och så är jag ju skyldig dig en kaka! 2 sep, 2012 20:04 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Noctum: Tyvärr, har inga Skrivet av LauraTree: Skrivet av Noctum: Å vad bra! Skrivet av LauraTree: VARFÖR kunde jag inte? Åhhh, nästa gång SKA jag komma! bäst för dig det!! btw ditt brev ligger kvar i SF-bokhandeln ^^ jag kollade så ingen tagit det när vi var där :3 Och jag inte kan komma nästa gång så... Äter jag en groda! xD Nämen :O det skulle jag allt vilja se XD ingen chokladgroda va? Men gelégroda kanske, de är ju ändå lika äckliga som riktiga grodor måste vara (enligt mig)! Och så är jag ju skyldig dig en kaka! Ja juste, det hade jag glömt X3 bra att du kom ihåg det c:
2 sep, 2012 20:14 |
|
FlamingSnitch
Elev |
Låter som att ni hade jätteroligt, hade velat vara med
Men nästa gång kommer jag förhoppningsvis!
The red in the Rose
2 sep, 2012 20:26 |
|
Miss_Green
Elev |
2 sep, 2012 21:30 |
|
Noctum
Elev |
2 sep, 2012 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen