Power (Ett rollspel för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
saganda
Elev |
((Yes, Francesca fixed Annabeth!))
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 6 aug, 2012 12:28 |
|
AlexZz
Elev |
6 aug, 2012 14:05 |
|
saganda
Elev |
((Vi hade bild, nu har vi matte. Francesca har awzombifierat Annabeth.))
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 6 aug, 2012 14:07 |
|
Lupinfan
Elev |
((Yay!))
När Will vaknade var han inte ensam. En kvinna stod med ryggen mot honom och höll på något. Will försökte säga något men det kom bara ut ett krax. Kvinnan vände sig om och såg på honom med en skeptisk min. "Jasså, du är vaken!" sa hon med barsk röst. Will harklade sig för att säga något, men blev avbruten. "Jag antar att du är hungrig!". Det verkade inte vara en fråga. "Jag går och hämtar mat från skolkafeterian. Du gillar väl korvstroganof? Bra!" sa hon när Will nickade. Sedan gick hon iväg. Klockan som hängde över utgången stod på 11.46. Will önskade att han kunde fråga någon om vad som hade hänt.
6 aug, 2012 14:11 |
|
Ginny!!!!
Elev |
6 aug, 2012 15:54 |
|
AlexZz
Elev |
6 aug, 2012 17:33 |
|
Ginny!!!!
Elev |
((Vi kör så
Annabeth satt och kastade i sig den tråkiga skolmaten. Hon hade planerat att försöka hinna intervjua alla Välsignade som inte varit på Rektorlektionen. Hon tog väskan och gick från matsalen med raska steg. Hon tänkte hälsa på killen som fått pilen i armen först. ((EDIT: Någon som kan skriva..? ![]()
6 aug, 2012 18:10 |
|
Lupinfan
Elev |
Den barska kvinnan, som som tydligen ska vara sjuksyster enligt hennes namnbricka, kom tillbaka med en tallrik dignande med korvstroganof. Will tryckte i sig allt.
"Så ska det se ut. Jag antar att du klarar dig själv nu" sa skolsystern, vände på klacken och gick iväg, mummlade något om kaffe och winerbröd.
6 aug, 2012 20:38 |
|
saganda
Elev |
Francesca står i änden av skolgården och stirrar på grindarna.
Hon vet inte riktigt var hon ska ta vägen. Att bara gå ut och hoppa över resten av skoldagen är ju uppenbarligen inte ett alternativ. Så hon sätter sig ner på en bänk. Hon har aldrig tidigare pratat med någon. Alltså verkligen pratat, om saker som faktiskt betyder något. Hon vet inte om hon gillar det. Fast det går inte att förneka att det känns lättare. Lättare att någon vet, att hon inte är ensam om allt det här. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 6 aug, 2012 21:01 |
|
AlexZz
Elev |
((Hehe... Tror du Francesca skulle överväga att snacka med Ariana? Om hon inte kände igen henne alltså?))
. .
6 aug, 2012 21:10 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen