The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Kan jag få joina the flum side?
Får man hitta på "titlarna"? I så fall är jag gärna "flummig liten studsboll med svarta prickar". 17 feb, 2012 22:21 |
|
Lills
Elev |
17 feb, 2012 22:24 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
17 feb, 2012 22:24 |
|
carro78
Elev |
jaa!!
Skrivet av Lills: oh no din stackars spargris... Skrivet av carro78: jag känner att jag är väldigt förstådd eller något... Nja... Vet inte riktigt vad jag ska svara på det... Men neeej! Jag fällde min nya spargris i golvet och nu är han inte hel, utan massor av bitar! :'( Skrivet av Magiska mugglaren: jaha... Från dig eller mig??snart hundra sidor, då kommer det ett jätte fint tal, eller något....
17 feb, 2012 22:26 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
17 feb, 2012 22:29 |
|
Lills
Elev |
carro78 & Magiska mugglaren
Haha!xD Min spargris gick i bitar när jag råkade putta ner den med armbågen. Nu, nej. I morgon ska jag begravaden... Stackars gris... :'( ![]()
17 feb, 2012 22:31 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
17 feb, 2012 22:32 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Lills: carro78 & Magiska mugglaren Haha!xD Min spargris gick i bitar när jag råkade putta ner den med armbågen. Nu, nej. I morgon ska jag begravaden... Stackars gris... :'( Aw, jag hatar när oskyldiga djur dör. :'( stackars stackars gris 17 feb, 2012 22:33 |
|
Lills
Elev |
Tack! ♥ Luna Jag vet. Det värsta var att det var jag som puttade honom :'( Jag kommer alltid att minnas hur han ofrade sitt liv för att spara mina pengar. Och nu råkade jag ta livet ac honom. Okej, det var en hon... ![]()
17 feb, 2012 22:37 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
17 feb, 2012 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen