ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av soratanaka: Erkänner att tack vare ditt erkännade vet jag det med Jag erkänner att det enda nya jag lärt mig idag är att den vänstra pedalen på pianot är för att göra tonerna dovare. ERKÄNN! 21 jan, 2011 18:50 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag inte gjorde något vettigt i skolan idag. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 21 jan, 2011 19:19 |
|
MissLestrange
Elev |
Jag erkänner att glass är lösningen på det mesta"
ERKÄNN! Kidnap Mr Sandy Claws! 21 jan, 2011 23:41 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att 23/32 är meningen med livet (Harry Potter då? 11 bokstäver + James = 16. 7 böcker, 16+7=23) ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 22 jan, 2011 15:51 |
|
OliviaGranger
Elev |
Jag erkänner att jag tycker att du har fel, för 42 är meningen med livet.
ERKÄNN! ♥ Hagrid♥ 22 jan, 2011 15:53 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att 23/32 är tuffare. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 22 jan, 2011 16:01 |
|
ikka
Elev |
Jag erkänner att det ska bli awesome att gå på Musik Direkt ikväll. ERKÄNN!
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
22 jan, 2011 16:27 |
|
leumas vän
Elev |
22 jan, 2011 16:30 |
|
leumas
Elev |
Jag erkänner att jag vill ha mat. NU!
ERKÄNN! NU! 22 jan, 2011 17:40 |
|
leumas vän
Elev |
22 jan, 2011 22:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen