@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag borde sova nu. ._.
7 jan, 2013 01:24 |
|
Minidjuret
Elev |
themarauder- Martin Freeman! ^^
![]() Obliviate_- Oh ja! Det är en av mina favorit Disney låtar ♥ Så söt och fin. Älskar den Norska varianten c: 7 jan, 2013 01:24
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 7 kl. 01:26
|
|
themarauder
Lärare |
7 jan, 2013 01:25 |
|
Minidjuret
Elev |
Hih jag han är jätteawesome! Har dock bara sett honom i Sherlock och i Liftarens guid till Galaxen! ^^Men snart i The Hobbit. Vad bra att han spelar rollen bra också! ^^ 7 jan, 2013 01:27 |
|
Jinora
Elev |
Minidjuret What about Aidan Turner??
![]() 7 jan, 2013 01:27 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Minidjuret: Hih jag han är jätteawesome! Har dock bara sett honom i Sherlock och i Liftarens guid till Galaxen! ^^Men snart i The Hobbit. Vad bra att han spelar rollen bra också! ^^ Han är väl med i Love actually också!! =D =) - just like themarauder 7 jan, 2013 01:27 |
|
Minidjuret
Elev |
themarauder- Ja det kankse han är? Jag har dock inte sett den, men ska göra det snart, hoppas jag xD
Jinora- Heheh, är han också med i The Hobbit? 7 jan, 2013 01:30 |
|
themarauder
Lärare |
7 jan, 2013 01:32 |
|
Minidjuret
Elev |
Oh, vem mer? My/Kossanberta brukar prata om den filmen! ^^ 7 jan, 2013 01:33 |
|
Jinora
Elev |
Minidjuret
<------------------------ 7 jan, 2013 01:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen