vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Lunatic
Elev |
^Haha, det reflekterade jag inte ens över xD
~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 13 jan, 2012 06:46 |
|
joel9324
Elev |
Ska snart gå till tåget
Inbillar mig alltid att jag sitter på Hogwarts Expressen på tåget, Roslagsbanan ser ju bästan ut som Hg Expressen där inne !
13 jan, 2012 06:59 |
|
Borttagen
|
Sjunger på låten "For whom the bell tolls" av Metallica :3
13 jan, 2012 07:01 |
|
3m3li3
Elev |
Sitter och väntar på att kemilektionen ska börja...
13 jan, 2012 11:42 |
|
Emme Lestrange
Elev |
13 jan, 2012 11:42 |
|
\/\/izard
Elev |
Är förkyld och är hemma från skolan. Jag tittar på HP del 4 samtidigt som jag skriver det här.
www.DroidGront.tk
13 jan, 2012 12:00 |
|
Solkatten
Elev |
Har NO till kvart över ett.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jan, 2012 12:10 |
|
MizzNina
Elev |
Jag önskar att jag och min katt, kunde byta liv.
Så skulle jag kunna få ligga i ett soldränkt fönster, ovanför ett varmt element och sova hela dagen. Och han skulle vara tvungen att plugga. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 13 jan, 2012 12:13 |
|
OliverPhelps
Elev |
Sitter här medans jag väntar på att det ska hända något, samtidigt som jag nynnar lite på ''Torn-Natalie Imbruglia''
13 jan, 2012 12:15 |
|
Solkatten
Elev |
Har NO och letar upp fakta om vindkraftverk.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jan, 2012 12:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen