vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
12 jan, 2012 10:46 |
|
.:Elise:.
Elev |
12 jan, 2012 12:53 |
|
MizzNina
Elev |
Tittar på In Bruges.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 jan, 2012 12:55 |
|
.:Elise:.
Elev |
12 jan, 2012 12:59 |
|
Nendra
Elev |
Jag sitter i skolan och väntar på att min svenska lektion ska börja. Lyssnar på Hollywood Undead och sitter bredvid lillamymin som sitter bredvid mig som tycker det är jobbigt när jag taggar henne.
There once was a boy named Harry... 12 jan, 2012 13:02 |
|
.:Elise:.
Elev |
12 jan, 2012 13:03 |
|
Margaret
Elev |
Sitter i skolan och försöker skriva ihop små bildtexter till bilderna jag har fotat för ett fotoreportage. Jag måste skriva vad det är på bilden (vår lärare måste vara blind eftersom hon inte verkar kunna se motivet själv), kommentera perspektiv, ljus, bildutsnitt, osv, samt att granska bilden kritiskt och säga vad som är dåligt.
Ärligt talat, jag orkar inte. *suck* Men det måste vara inlämnat och klart denna vecka för betygen sätts nästa vecka och inga lärare tar emot fler inlämningar då. ![]()
12 jan, 2012 13:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-12 kl. 13:06
|
|
.:Elise:.
Elev |
12 jan, 2012 13:04 |
|
Danzi
Elev |
12 jan, 2012 13:19 |
|
.:Elise:.
Elev |
12 jan, 2012 13:22 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen