@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaiia
Elev |
84 inlägg kvar nu bara.... Varför är jag så nervös? T.T
Borde man fira på nåt sätt? Eller bara låtsas som att allt är normalt? Är mer nervös för att bli Master of Death än att fylla arton WTF ![]() ![]()
4 jan, 2013 22:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: JAG ÄR SÅ JÄDRA TRÖTT PÅ DET HÄR FUCK THIS SHIT ALLA SKYLLER PÅ MIG JAG HATAR DET HÄR DET HÄR ÄR DROPPEN NU GÅR JAG Ursäkta mig..?! VAD SKA DET DÄR BETYDA 4 jan, 2013 22:31 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Kaiia: 84 inlägg kvar nu bara.... Varför är jag så nervös? T.T Borde man fira på nåt sätt? Eller bara låtsas som att allt är normalt? Är mer nervös för att bli Master of Death än att fylla arton WTF Jag gjorde ingenting :3 och inget förändras heller, så kör på som vanligt 4 jan, 2013 22:32 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: JAG ÄR SÅ JÄDRA TRÖTT PÅ DET HÄR FUCK THIS SHIT ALLA SKYLLER PÅ MIG JAG HATAR DET HÄR DET HÄR ÄR DROPPEN NU GÅR JAG Ursäkta mig..?! VAD SKA DET DÄR BETYDA Jag var den lilla flickan som gav dig en tröstande kram... =) - just like themarauder 4 jan, 2013 22:32 |
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: fast det har de andra prefekterna gjort lika mycket som aviforce har gjort, så ja hahaSkrivet av Borttagen: JAG ÄR SÅ JÄDRA TRÖTT PÅ DET HÄR FUCK THIS SHIT ALLA SKYLLER PÅ MIG JAG HATAR DET HÄR DET HÄR ÄR DROPPEN NU GÅR JAG Det är ju bara för att du förut har fixat med tråden en massa gånger. 4 jan, 2013 22:33 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Kaiia: 84 inlägg kvar nu bara.... Varför är jag så nervös? T.T Borde man fira på nåt sätt? Eller bara låtsas som att allt är normalt? Är mer nervös för att bli Master of Death än att fylla arton WTF Jag gjorde ingenting :3 och inget förändras heller, så kör på som vanligt Men typ en del gör trådar och taggar massa människor och grejer D: ![]() ![]() ![]()
4 jan, 2013 22:33 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Kaiia: 84 inlägg kvar nu bara.... Varför är jag så nervös? T.T Borde man fira på nåt sätt? Eller bara låtsas som att allt är normalt? Är mer nervös för att bli Master of Death än att fylla arton WTF Jag gjorde ingenting :3 och inget förändras heller, så kör på som vanligt Men typ en del gör trådar och taggar massa människor och grejer D: Tycker att det bästa är att göra ett awesome inlägg i en redan befintlig tråd än att starta en helt ny! Man blir ju lite smått trött av dem.. =) - just like themarauder 4 jan, 2013 22:39 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Kaiia: 84 inlägg kvar nu bara.... Varför är jag så nervös? T.T Borde man fira på nåt sätt? Eller bara låtsas som att allt är normalt? Är mer nervös för att bli Master of Death än att fylla arton WTF Jag gjorde ingenting :3 och inget förändras heller, så kör på som vanligt Men typ en del gör trådar och taggar massa människor och grejer D: Tycker att det bästa är att göra ett awesome inlägg i en redan befintlig tråd än att starta en helt ny! Man blir ju lite smått trött av dem.. Okej, aa du har rätt... ![]() ![]()
4 jan, 2013 22:40 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet vad den gröna och blåa koden (som används till användarnamnet) heter?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jan, 2013 22:41 |
|
Iyo
Elev |
4 jan, 2013 22:44 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen