@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okeeej ^
Men, hur tusan får vi reda på vem som gjorde det? o.o 4 jan, 2013 22:20 |
|
Lucy och Rose
Elev |
har precis suttit med ett spel från boredbutton.com, Circle the Cat hette det. iaf. jag har suttit trettio minuter, jag överdriver inte, trettio minuter och spelat det. jag klarade det bara sex gånger
4 jan, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: DEN HÄR TRÅDEN VAR LÅST D:Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Okej, det var inte avifors. VEM ÄR DEN SKYLDIGA SOMFÖRORSAKAR EN SÅDAN KRIS? DET ÄR INTE SNÄLLT JUUUU! D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men fockin hell jag gjorde ju inget! Skrivet av Borttagen: Det var säker avifors som lekte :< Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Vad tusan var det som hände? Trodde jag skulle dö... o.O Nej jag vet inte! Men jag öppnade den igen, och jag hoppas det var okej.. Tacktacktacktack! ♥ Hoppas att det aldrig mer händer! Nej det kanske var en prefeckt eller något! Vad är det som har hänt som jag har missat? 4 jan, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
JAG ÄR SÅ JÄDRA TRÖTT PÅ DET HÄR FUCK THIS SHIT ALLA SKYLLER PÅ MIG JAG HATAR DET HÄR DET HÄR ÄR DROPPEN NU GÅR JAG
4 jan, 2013 22:20 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Okej, det var inte avifors. VEM ÄR DEN SKYLDIGA SOMFÖRORSAKAR EN SÅDAN KRIS? DET ÄR INTE SNÄLLT JUUUU! D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men fockin hell jag gjorde ju inget! Skrivet av Borttagen: Det var säker avifors som lekte :< Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Vad tusan var det som hände? Trodde jag skulle dö... o.O Nej jag vet inte! Men jag öppnade den igen, och jag hoppas det var okej.. Tacktacktacktack! ♥ Hoppas att det aldrig mer händer! Nej det kanske var en prefeckt eller något! Vad är det som har hänt som jag har missat? Någon låste den. Man mikham to ra dar aghosh giram <3 4 jan, 2013 22:21 |
|
Borttagen
|
Uggla mig någon har tråkigt och vill lära känna folks här !
4 jan, 2013 22:21 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: har precis suttit med ett spel från boredbutton.com, Circle the Cat hette det. iaf. jag har suttit trettio minuter, jag överdriver inte, trettio minuter och spelat det. jag klarade det bara sex gånger i feel you sistah 4 jan, 2013 22:21 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG ÄR SÅ JÄDRA TRÖTT PÅ DET HÄR FUCK THIS SHIT ALLA SKYLLER PÅ MIG JAG HATAR DET HÄR DET HÄR ÄR DROPPEN NU GÅR JAG Jag skyller inte på dig :c ![]() ![]()
4 jan, 2013 22:21 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: JAG ÄR SÅ JÄDRA TRÖTT PÅ DET HÄR FUCK THIS SHIT ALLA SKYLLER PÅ MIG JAG HATAR DET HÄR DET HÄR ÄR DROPPEN NU GÅR JAG ![]() =) - just like themarauder 4 jan, 2013 22:24 |
|
Margaret
Elev |
Kom just hem från att ha träffat min kusin som jag inte sett på över tio år. Vi lekte mycket som små, men då han har bott i ett annat land sedan dess har det blivit att man inte har träffats. Så himla kul att faktiskt ses igen efter alla dessa år.
![]()
4 jan, 2013 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen