@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Vad tusan var det som hände? Trodde jag skulle dö... o.O Nej jag vet inte! Men jag öppnade den igen, och jag hoppas det var okej.. =) - just like themarauder 4 jan, 2013 22:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Vad tusan var det som hände? Trodde jag skulle dö... o.O Nej jag vet inte! Men jag öppnade den igen, och jag hoppas det var okej.. Tacktacktacktack! ♥ Hoppas att det aldrig mer händer! 4 jan, 2013 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det var säker avifors som lekte :<Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Vad tusan var det som hände? Trodde jag skulle dö... o.O Nej jag vet inte! Men jag öppnade den igen, och jag hoppas det var okej.. Tacktacktacktack! ♥ Hoppas att det aldrig mer händer! 4 jan, 2013 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men fockin hell jag gjorde ju inget!Skrivet av Borttagen: Det var säker avifors som lekte :< Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Vad tusan var det som hände? Trodde jag skulle dö... o.O Nej jag vet inte! Men jag öppnade den igen, och jag hoppas det var okej.. Tacktacktacktack! ♥ Hoppas att det aldrig mer händer! 4 jan, 2013 22:16 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men fockin hell jag gjorde ju inget! Skrivet av Borttagen: Det var säker avifors som lekte :< Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Vad tusan var det som hände? Trodde jag skulle dö... o.O Nej jag vet inte! Men jag öppnade den igen, och jag hoppas det var okej.. Tacktacktacktack! ♥ Hoppas att det aldrig mer händer! PLOT TWIST: AVIFORCE DIDN'T DO IT ![]()
4 jan, 2013 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men fockin hell jag gjorde ju inget! Skrivet av Borttagen: Det var säker avifors som lekte :< Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Vad tusan var det som hände? Trodde jag skulle dö... o.O Nej jag vet inte! Men jag öppnade den igen, och jag hoppas det var okej.. Tacktacktacktack! ♥ Hoppas att det aldrig mer händer! Varför tror alla att det är avifors varje gång det händer något... 4 jan, 2013 22:17 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men fockin hell jag gjorde ju inget! Skrivet av Borttagen: Det var säker avifors som lekte :< Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Vad tusan var det som hände? Trodde jag skulle dö... o.O Nej jag vet inte! Men jag öppnade den igen, och jag hoppas det var okej.. Tacktacktacktack! ♥ Hoppas att det aldrig mer händer! Nej det kanske var en prefeckt eller något! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 4 jan, 2013 22:18 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men fockin hell jag gjorde ju inget! Skrivet av Borttagen: Det var säker avifors som lekte :< Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Vad tusan var det som hände? Trodde jag skulle dö... o.O Nej jag vet inte! Men jag öppnade den igen, och jag hoppas det var okej.. Tacktacktacktack! ♥ Hoppas att det aldrig mer händer! Varför tror alla att det är avifors varje gång det händer något... För några månader sedan hände något liknande! =) - just like themarauder 4 jan, 2013 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Okej, det var inte avifors. VEM ÄR DEN SKYLDIGA SOMFÖRORSAKAR EN SÅDAN KRIS? DET ÄR INTE SNÄLLT JUUUU! D:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men fockin hell jag gjorde ju inget! Skrivet av Borttagen: Det var säker avifors som lekte :< Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Vad tusan var det som hände? Trodde jag skulle dö... o.O Nej jag vet inte! Men jag öppnade den igen, och jag hoppas det var okej.. Tacktacktacktack! ♥ Hoppas att det aldrig mer händer! Nej det kanske var en prefeckt eller något! 4 jan, 2013 22:19 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Okej, det var inte avifors. VEM ÄR DEN SKYLDIGA SOMFÖRORSAKAR EN SÅDAN KRIS? DET ÄR INTE SNÄLLT JUUUU! D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men fockin hell jag gjorde ju inget! Skrivet av Borttagen: Det var säker avifors som lekte :< Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Vad tusan var det som hände? Trodde jag skulle dö... o.O Nej jag vet inte! Men jag öppnade den igen, och jag hoppas det var okej.. Tacktacktacktack! ♥ Hoppas att det aldrig mer händer! Nej det kanske var en prefeckt eller något! Vad är det som har hänt som jag har missat? ![]() ![]()
4 jan, 2013 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen