@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gillar inte att min mamma tar min dator 22.00 på kvällarna :c Annars sover du ju aldrig 4 jan, 2013 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Nä, men ändå :cSkrivet av Borttagen: Jag gillar inte att min mamma tar min dator 22.00 på kvällarna :c Annars sover du ju aldrig Då kan jag ju titta på Glee ju 4 jan, 2013 21:51 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Jag gillar inte att min mamma tar min dator 22.00 på kvällarna :c Annars sover du ju aldrig Nej, det gör man inte. Det är en meningslös diskussion som inte skulle leda någonstans hur mycket vi än skulle försöka, så jag tar den inte, men du får gärna ta den med någon annan om du vill. 4 jan, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Nej tack hahaSkrivet av Solkatten: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Jag gillar inte att min mamma tar min dator 22.00 på kvällarna :c Annars sover du ju aldrig Nej, det gör man inte. Det är en meningslös diskussion som inte skulle leda någonstans hur mycket vi än skulle försöka, så jag tar den inte, men du får gärna ta den med någon annan om du vill. 4 jan, 2013 21:54 |
|
Solkatten
Elev |
4 jan, 2013 22:07 |
|
dillen99
Elev |
Den var låst ett tag.
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 4 jan, 2013 22:07 |
|
Borttagen
|
Vad tusan var det som hände? Trodde jag skulle dö... o.O
4 jan, 2013 22:10 |
|
Borttagen
|
Te! Tetetetetetetete ♥
4 jan, 2013 22:11 |
|
dillen99
Elev |
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 4 jan, 2013 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Te! Tetetetetetetete ♥ Mums! mumsmumsmums! ♥ 4 jan, 2013 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen