@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Doctor Who skrämmer livet ur mig!
"Mommy? Are you my mommy?" this empty child is really frightening D: 4 jan, 2013 21:07 |
|
Ginny00
Elev |
Kollar på Aldrig mera fet
...dämpar INTE min träningsabstinens men nä, jag är förkyld. :c 4 jan, 2013 21:08 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oh gosh.. this brings back some memories..Doctor Who skrämmer livet ur mig! "Mommy? Are you my mommy?" this empty child is really frightening D: Jag och mina kompisar var på centralen här i Uppsala på väg mot deras tåg och så vänder jag mig om och så går en kille med gasmask bakom oss.. jag grät.. och dog.. .. cuz it was läskigt. MUMS! 4 jan, 2013 21:08 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Alltså om man köper en ny drake nu, eftersom äggen ser annorlunda ut. XD
4 jan, 2013 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Oh gosh.. this brings back some memories..Doctor Who skrämmer livet ur mig! "Mommy? Are you my mommy?" this empty child is really frightening D: Jag och mina kompisar var på centralen här i Uppsala på väg mot deras tåg och så vänder jag mig om och så går en kille med gasmask bakom oss.. jag grät.. och dog.. .. cuz it was läskigt. oh no! D: jag måste nog kolla på fortsättningen... jag vågar inte. men jag måste. för annars kommer jag inte kunna sova i natt! 4 jan, 2013 21:12 |
|
M4L13
Elev |
4 jan, 2013 21:14 |
|
Obliviate_
Elev |
Har aldrig sett anslagstavlan såhär tom :O
4 jan, 2013 21:19 |
|
Ginny00
Elev |
Pappa tycker att det är orättvist att man måste ha en smartphone för att ha Instagram..
Med tanke på hur envis och hur lätt han får för sig att göra saker på impuls kommer han nog hem imorgon med en iPhone 5... x) 4 jan, 2013 21:32 |
|
Kaiia
Elev |
Jag vill att mina drakägg ska kläckas, så jag går konstant och försöker klappa på dom fast jag redan gjort det så mycket det går idag ._.
![]() ![]()
4 jan, 2013 21:48 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte att min mamma tar min dator 22.00 på kvällarna :c
4 jan, 2013 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen