@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
jag tror jag har fått DeathDownAlex sjuka...
när jag var i örebro för någon vecka sedan när slösade pengar på allt från a-ö så tyckte jag att jag såg Alex. jag bara sprang fram till henne och sa hej men det var inte Alex så hon bara stirrade konstigt på mig och gick iväg. sedan skämdes jag super mycket och gick in till en annan affär. och där trodde jag också att jag såg Alex men jag vågade inte hälsa. och sedan började hon skratta på det där gulliga sättet som Alex skrattar och så sa jag hej till henne men hon gjorde samma sak som den andra... .jag bara gapade efter henne på ett komiskt sätt. that was really scary.
4 jan, 2013 14:28 |
|
stellaa
Elev |
4 jan, 2013 14:34 |
|
themarauder
Lärare |
4 jan, 2013 14:34 |
|
stellaa
Elev |
4 jan, 2013 14:35 |
|
Celebikai
Elev |
4 jan, 2013 14:36 |
|
themarauder
Lärare |
Jag menar i din signatur o.O =) - just like themarauder 4 jan, 2013 14:36 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av themarauder: Jag menar i din signatur o.O jahaaaa, ja McFly är bäst ;D ![]() 4 jan, 2013 14:37 |
|
Borttagen
|
"Andrea, du är bra om du har varit i Harry Potter världen i Florida!"
Man ba: "Jaha, då är jag väl inte bra då." och sedan skrattar man ihjäl sig eftersom att det där var väldigt konstigt O.o Någon som jag inte känner kommer fram, vet vad jag heter och att jag älskar hp? 4 jan, 2013 14:38 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av stellaa: Skrivet av themarauder: Jag menar i din signatur o.O jahaaaa, ja McFly är bäst ;D När jag var fjorton var jag världens fangirl... Men när de kom med deras nya album för några år sedan försvann typ allt.. och jag förvandlades till en hälsosam person igen =) =) - just like themarauder 4 jan, 2013 14:41 |
|
Solkatten
Elev |
Amazing.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jan, 2013 15:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen