@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Kan någon förklara för mig vad som menas med ' Klokan är barnet ' 0: Att barnet är klokt kanske? Barnet vet att man ska få glass vid vissa tillfälen Haha sorry, var trött. Menar 'Klockan' XD Att det är tidigt på dagen bara ^^ Tack 4 jan, 2013 13:41 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Kan någon förklara för mig vad som menas med ' Klokan är barnet ' 0: Att barnet är klokt kanske? Barnet vet att man ska få glass vid vissa tillfälen Haha sorry, var trött. Menar 'Klockan' XD Att det är tidigt på dagen bara ^^ Tack görs 4 jan, 2013 13:42 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Kan någon förklara för mig vad som menas med ' Klokan är barnet ' 0: Att barnet är klokt kanske? Barnet vet att man ska få glass vid vissa tillfälen Haha sorry, var trött. Menar 'Klockan' XD Att det är tidigt på dagen bara ^^ Tack Varför undrar du? xD ![]() ![]()
4 jan, 2013 13:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Kan någon förklara för mig vad som menas med ' Klokan är barnet ' 0: Att barnet är klokt kanske? Barnet vet att man ska få glass vid vissa tillfälen Haha sorry, var trött. Menar 'Klockan' XD Att det är tidigt på dagen bara ^^ Tack Varför undrar du? xD Har alltid undrat sedan Ove sa det i solsidan xD 4 jan, 2013 13:42 |
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Kan någon förklara för mig vad som menas med ' Klokan är barnet ' 0: Att barnet är klokt kanske? Barnet vet att man ska få glass vid vissa tillfälen Haha sorry, var trött. Menar 'Klockan' XD Att det är tidigt på dagen bara ^^ Tack Varför undrar du? xD bara undrar hehehe 4 jan, 2013 13:43 |
|
DarkBells
Elev |
hokus pokus, snirkel snorkel...
kom hit HannaPanna och Nymfadora Tonks så att jag får krama om er båda ♥ *-*
4 jan, 2013 13:51 |
|
Pixie
Elev |
4 jan, 2013 13:56 |
|
Ginny00
Elev |
Woho vi kommer typ inte göra något alls idag förutom att handla
4 jan, 2013 14:00 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av DarkBells: hokus pokus, snirkel snorkel... kom hit HannaPanna och Nymfadora Tonks så att jag får krama om er båda ♥ *-* Gruppkram! ♥ 4 jan, 2013 14:01 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av DarkBells: hokus pokus, snirkel snorkel... kom hit HannaPanna och Nymfadora Tonks så att jag får krama om er båda ♥ *-* Gruppkram! ♥ äntligen!! *gruppkram* ♥ hahha, bara jag som har lagt märke till att det har blivit massor av prat om min hobby att avbryta när du och Hanna kramas? Miranda drömmer om det, och jag och Hanna hade en diskussion om det via ugglepost. i got a new job and interest.
4 jan, 2013 14:02 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen