Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja, det får vi hoppas ;P ♥
18 okt, 2011 18:00 |
|
bäst08
Elev |
hmmm jag vet inte
18 okt, 2011 19:07 |
|
Borttagen
|
^
va? 18 okt, 2011 19:19 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Vet inte vad hans/hennes bästa minnen med Fred och George är
"She's buying the stairway to heaven" 18 okt, 2011 19:24 |
|
Borttagen
|
Aha X d
18 okt, 2011 19:26 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Haha, yeah
"She's buying the stairway to heaven" 18 okt, 2011 19:28 |
|
Borttagen
|
Shit, snart 100 sidor ju!
18 okt, 2011 19:36 |
|
Borttagen
|
Yeah!
The twins are worth it :'D 18 okt, 2011 20:09 |
|
si_tonks
Elev |
![]() deras hår var så misslyckade i GoF...men dem var snygga ändå så det gör ingenring xD ♥♥ jo men håret var verkligen helt misslyckat i Gof... ![]()
18 okt, 2011 20:30 |
|
Borttagen
|
Jag som gillade deras hår då också ♥
18 okt, 2011 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen