D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mysismy
Elev |
Nu hörde att någon ropade efter mig också och det var som ett ton lyftes från mina axlar, jag var också saknad.
The fangirl life is The best life!
15 nov, 2015 11:33 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollade runt och såg något en bit bort var det en person? Det rörde sig såg jag sedan och det var för högt för att vara ett djur. "Miu, Freddy, Rubin är de någon av er?" Frågade jag högt.
15 nov, 2015 12:06 |
|
Borttagen
|
jag gick närmare bakom joe och höll lite löst i hans arm.
"är det dem?" frågade jag tyst. jag var faktiskt rädd. jag avskydde skogar och vem och vad som helst kunde vara här ute. 15 nov, 2015 12:34 |
|
Alicha black
Elev |
En mörk gestalt långt borta. Jag ser den. Den kommer mot mig. Den är mörkare än mörkaste natt. Den syns knappt, men tillräckligt för att jag ska veta att den finns där. Det kommer ett väsande ljud från den och den svävar närmare mig.
15 nov, 2015 12:41 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag Backade in i Draco när människan i skogen kom närmare. Jag visste inte vem det var och var rädd för att det var någon typ dödsätare.. eftersom den personen inte svarade
15 nov, 2015 19:05 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Jag märkte deras rädsla. Jag reste mig upp och gick fram. "Ehm... Hej..?" testade jag ![]()
15 nov, 2015 19:09 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollade fort bak på Draco innan jag kollade fram på tjejen som kom fram ur skogen. "v-v-va?" sa jag förvirrat och kollade på tjejen innan jag kollade upp på Draco osäkert.
15 nov, 2015 19:22 |
|
Missy The Timelady
Elev |
15 nov, 2015 19:29 |
|
Borttagen
|
det kom fram en tjej ur träden som frågade vad vi gjorde här.
"ehm, vi är vilse typ och letar efter våra vänner. vad gör du här?" sa jag osäkert. 15 nov, 2015 21:34 |
|
Missy The Timelady
Elev |
15 nov, 2015 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen