Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag drog lite till tills man kunde sticka ut huvudet.
"Sanna." Andades jag.
"Hur kom du hit?"
4 nov, 2013 19:27
|
|
Borttagen
|
"Dean..."
Viskade jag.
Jag mötte inte han blick utan tittade på hålet i gallret som långsamt växte sig större och större.
4 nov, 2013 19:29
|
|
Borttagen
|
Efter ett tag orkade jag helt enkelt inte mer, vilket förvånade mig, men hållet var ganska stort, nästan så att en liten människa skulle kunna klämma sig igenom.
4 nov, 2013 19:32
|
|
Borttagen
|
Jag började försöka ta mig igenom och med Wills hjälp var jag snart hos honom.
4 nov, 2013 19:33
|
|
Borttagen
|
Jag slog armarna om henne.
"Förlåt" viskade jag.
4 nov, 2013 19:34
|
|
Borttagen
|
"Will...!"
Snyftade jag hysteriskt.
4 nov, 2013 19:37
|
|
Borttagen
|
"Vad är det?" Frågade jag lugnt.
4 nov, 2013 19:38
|
|
Borttagen
|
"Du är här!"
Snyftade jag.
4 nov, 2013 19:40
|
|
Borttagen
|
"Ja...Jag är här. Men eftersom jag inte nämnde för någon att min galne far hade min flickvän till fånga så kan ingen rädda oss nu." Mumlade jag.
4 nov, 2013 19:42
|
|
Borttagen
|
4 nov, 2013 19:42
|
Du får inte svara på den här tråden.