Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag storgråter nu. Tårarna gör det svårt och se och det enda jag vet säkert är att allt känns skit just nu.
1 dec, 2013 01:08
|
|
Borttagen
|
Jag klöser mig själv på byxbenen.
"Det känns så jävla hemskt just nu"
1 dec, 2013 01:10
|
|
Borttagen
|
1 dec, 2013 01:36
|
|
Borttagen
|
1 dec, 2013 12:56
|
|
Borttagen
|
1 dec, 2013 17:32
|
|
Borttagen
|
"Så… Vad ska du göra nu?"
1 dec, 2013 17:36
|
|
Borttagen
|
- Vet inte!! Muttrar jag.
1 dec, 2013 18:09
|
|
Borttagen
|
1 dec, 2013 18:10
|
|
Borttagen
|
- Ut vart? Säger jag förvirrat.
1 dec, 2013 18:13
|
|
Borttagen
|
"ut, bort, vart som helst"
1 dec, 2013 18:16
|
Du får inte svara på den här tråden.